Simon & Schuster How to win friends and influence people in the digital age, paperback/dale carnegie
Simon & Schuster

Simon & Schuster How to win friends and influence people in the digital age, paperback/dale carnegie

Vezi magazinul Elefant
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

An adaptation of Dale Carnegie's timeless prescriptions for the digital age.

Dale Carnegie's time-tested advice has carried millions upon millions of readers for more than seventy-five years up the ladder of success in their business and personal lives.

Now the first and best book of its kind has been rebooted to tame the complexities of modern times and will teach you how to communicate with diplomacy and tact, capitalize on a solid network, make people like you, project your message widely and clearly, be a more effective leader, increase your ability to get things done, and optimize the power of digital tools.

Dale Carnegie's commonsense approach to communicating has endured for a century, touching millions and millions of readers.

The only diploma that hangs in Warren Buffett's office is his certificate from Dale Carnegie Training.

Lee Iacocca credits Carnegie for giving him the courage to speak in public.

Dilbert creator Scott Adams called Carnegie's teachings life-changing.

To demonstrate the lasting relevancy of his tools, Dale Carnegie & Associates, Inc.

, has reimagined his prescriptions and his advice for our difficult digital age.

We may communicate today with different tools and with greater speed, but Carnegie's advice on how to communicate, lead, and work efficiently remains priceless across the ages.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Simon & Schuster

Simon & Schuster este o companie de editură americană care a fost fondată în 1924 de Richard L.

Simon și M.

Lincoln Schuster.

A crescut pentru a deveni una dintre marile edituri din Statele Unite.

Simon & Schuster este cunoscut pentru publicarea unei game variate de cărți, inclusiv ficțiune, non-ficțiune și literatură pentru copii.

Puncte cheie despre Simon & Schuster: 1.

Categorii de cărți: Simon & Schuster publică cărți din diverse genuri, inclusiv ficțiune literară, ficțiune populară, non-ficțiune, memorii, biografii, autoajutorare, istorie și cărți pentru copii.

Amprints: Compania are mai multe amprente, fiecare axându-se pe anumite genuri sau tipuri de cărți.

Printre amprentele notabile se numără Simon & Schuster Books for Young Readers, Scribner, Atria Books, Gallery Books și multe altele.

Autori cu cele mai bune vânzări: Simon & Schuster a publicat lucrări ale numeroșilor autori apreciați și bine vânduți, inclusiv Stephen King, Dan Brown, Doris Kearns Goodwin, Bob Woodward și mulți alții.

Literatura pentru copii: Simon & Schuster este un editor important de cărți pentru copii, variind de la cărți ilustrate la ficțiune pentru tineri.

Au publicat lucrări ale unor autori și ilustratori cunoscuți.

Editura educațională: Pe lângă cărțile de comerț, Simon & Schuster este implicat în publicarea educațională, oferind manuale și materiale de învățare pentru diferite niveluri de educație.

Acoperire globală: În timp ce se află în Statele Unite, cărțile lui Simon & Schuster sunt distribuite la nivel internațional, iar compania are o acoperire globală.

Achiziții: Simon & Schuster a fost implicat în fuziuni și achiziții de-a lungul anilor.

În special, a devenit parte a ViacomCBS, dar de la ultima mea actualizare a cunoștințelor din ianuarie 2022, au existat discuții despre compania care a fost achiziționată de Penguin Random House.

Categorii Simon & Schuster

Branduri health

Simon & Schuster How to win friends and influence people in the digital age, paperback/dale carnegie

Simon & Schuster How to win friends and influence people in the digital age, paperback/dale carnegie

93.99 Lei