For fans of Beth Evan's comics and I Really Didn't Think This Through, a gorgeous journal featuring never-before-seen comics.
Beth Evans has created a global brand bringing together people who yearn for a place to express their deepest feelings.
With this warm, empathetic, and charming journal, she provides a safe, private space for people to record both the bad stuff--their fears and anxieties--and the good stuff--their ideas, hopes, and dreams.
Packaged in a small, portable size perfect for bags, backpacks, and pockets, and featuring twenty-eight cartoons created exclusively for this diary, I Guess I'll Write It Down is a fun keepsake for Beth's fans and for journal writers looking for a cool place to keep track of essential moments in their lives.
GUESS a fost înființată în 1981 de frații Marciano, care au părăsit sudul Franței în căutarea visului american.
Inspirați de o influență europeană, Marcianos a redefinit denimul.
Unul dintre modelele lor inițiale a fost un jean spălat, subțire, cu 3 fermoare Marilyn.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a întâmpinat marca comandând două duzini de perechi de blugi.
Au dispărut de pe rafturi în doar câteva ore.
Acesta a fost începutul unei lungi povești de succes.
GUESS a devenit rapid un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros.
De-a lungul deceniilor GUESS a invitat oamenii să viseze cu campaniile sale de publicitate iconice și atemporale care au transformat fețele necunoscute în modele celebre.
În 2004, compania s-a extins cu un nou concept de retail pentru colecția sa contemporană numită Marciano.
Marca Marciano oferă o colecție de modă, concepută pentru femei și bărbați cu tendințe.
În 2007, s-a născut conceptul de retail G by GUESS, care și-a câștigat estetica din sudul Californiei din pasiunea personală a fraților Marciano pentru stilul de viață tânăr din California de care s-au bucurat atât de mult când s-au mutat pentru prima dată în America.
Astăzi GUESS este un brand de stil de viață cu adevărat global, cu o gamă completă de denim, îmbrăcăminte și accesorii oferite în peste 80 de țări din întreaga lume.