Columbia University Press If you're in a dogfight, become a cat!: strategies for long-term growth, hardcover/leonard sherman
Columbia University Press

Columbia University Press If you're in a dogfight, become a cat!: strategies for long-term growth, hardcover/leonard sherman

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Businesses often find themselves trapped in a competitive dogfight, scratching and clawing for market share with products consumers view as largely undifferentiated.

Conventional wisdom suggests that dogfights are to be expected as marketplaces mature, giving rise to the notion that there are ``bad`` industries where it is unlikely that any company can succeed.

But there are notable exceptions in which enlightened executives have changed the rules to grasp the holy grail of business: long-term profitable growth.

Rather than joining the dogfights raging within their industry, companies such as Apple, Fed Ex, and Starbucks have chosen to become metaphorical cats, continuously renewing their distinctive strategies to compete on their own terms.

In If You're in a Dogfight, Become a Cat, Leonard Sherman draws on four decades of experience in management consulting, venture capital, and teaching business strategy at Columbia Business School to share practical advice on two of the most vexing issues facing business executives: why is it so hard to achieve long-term profitable growth, and what can companies do to break away from the pack? Sherman takes the reader on a provocative journey through the building blocks of business strategy by challenging conventional wisdom on a number of questions that will redefine management best practices: - What should be the overarching purpose of your business?- Do you really know what your strategy is?- Is there such a thing as a bad industry?- Where do great ideas come from and how do I find them?- What makes products meaningfully different?- What makes and breaks great brands?- How and when should I disrupt my own company?- What are the imperatives to achieving long-term profitable growth? Filled with dozens of illustrative examples of inspiring successes and dispiriting falls from grace, this book provides deep insights on how to become the cat in a dogfight, whether you are a CEO, mid-level manager, aspiring business school student, o.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

BusinessLongterm profitable growth
School to share practical advice on two of the most vexing issues facing business executivesWhy is it so hard to achieve longterm profitable growth and what can companies do to break away from the pack
Sherman takes the reader on a provocative journey through the building blocks of business strategy by challenging conventional wisdom on a number of questions that will redefine management best practices

Magazine foreign books

Clientii au cumparat si

Despre Columbia University Press

Columbia University Press (CUP) este o editură academică renumită afiliată la Universitatea Columbia din New York City.

Fondată în 1893, CUP are o istorie bogată în producerea de lucrări academice de înaltă calitate într-o gamă largă de discipline, inclusiv științe umaniste, științe sociale și științe.

Columbia University Press publică cărți, reviste și resurse digitale care contribuie la cercetarea academică, la predare și la discursul intelectual.

Publicațiile sale cuprind o gamă variată de subiecte, inclusiv literatură, istorie, filozofie, științe politice, sociologie, antropologie, religie și multe altele.

Unele caracteristici cheie ale Columbia University Press includ: 1.

Excelență academică: CUP se angajează să publice lucrări de excelență academică, rigoare și originalitate.

Publicațiile sale sunt supuse unei evaluări riguroase de la colegi și al unei examinări editoriale pentru a asigura standarde academice înalte.

Focalizare interdisciplinară: programul de publicare al CUP îmbrățișează burse interdisciplinare și încurajează dialogul în domeniile academice.

Publică lucrări care abordează probleme urgente și tendințe emergente în mai multe discipline, promovând colaborarea interdisciplinară și inovația.

Acoperire globală: Columbia University Press își distribuie publicațiile în întreaga lume, făcând cărțile și revistele sale accesibile savanților, studenților, bibliotecilor și cititorilor de pe tot globul.

Rețeaua sa internațională de distribuție asigură diseminarea largă și impactul lucrărilor sale academice.

Inovație digitală: Pe lângă publicațiile tipărite tradiționale, CUP îmbrățișează tehnologiile de publicare digitală pentru a îmbunătăți accesibilitatea și acoperirea conținutului său.

Presa oferă cărți electronice, ediții digitale ale revistelor și platforme online pentru comunicarea academică.

Implicarea publicului: Columbia University Press este dedicată interacționării cu publicul larg prin publicațiile și inițiativele sale de informare.

Acesta urmărește să disemineze cunoștințe și idei dincolo de mediul academic, încurajând dialogul intelectual și contribuind la discursul public asupra problemelor importante.

În general, Columbia University Press este recunoscută ca fiind un editor de top de cărți și reviste academice, cunoscut pentru angajamentul său față de excelența academică, colaborarea interdisciplinară și angajamentul global.

Categorii Columbia University Press

Branduri carte straina

Columbia University Press If you're in a dogfight, become a cat!: strategies for long-term growth, hardcover/leonard sherman

Columbia University Press If you're in a dogfight, become a cat!: strategies for long-term growth, hardcover/leonard sherman

155.99 Lei