Tritonic In cautarea glontului de argint | bogdan teodorescu, nicolae-sorin dragan
Tritonic

Tritonic In cautarea glontului de argint | bogdan teodorescu, nicolae-sorin dragan

Vezi magazinul Carturesti
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

In cautarea Glontului de Argint.

Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente - apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui.

Mai era si argintul - varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc.

Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.

In anii '20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei glontului magic.

A mai fost denumita si teoria injectiei hipodermice sau a curelei de transmisie.

In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv.

La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj.

Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.

In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior.

In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.

  • 53.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte

Clientii au cumparat si

Despre Tritonic

Tritonic este un brand cunoscut în domeniul publicării, specializat în dezvoltarea și distribuția de cărți educaționale, manuale și materiale de suport pentru diverse domenii de studiu.

Cu un accent pe inovație și educație de calitate, Tritonic colaborează cu experți din diferite discipline pentru a oferi resurse actualizate și relevante pentru studenți, profesori și pasionați de învățare.

Gama sa variată include titluri care acoperă subiecte precum științele exacte, literatura și dezvoltarea personală, având ca obiectiv să sprijine procesul educațional și să stimuleze curiozitatea intelectuală.

Brandul se mândrește cu o reputație solidă în rândul comunității academice, fiind recunoscut pentru contribuțiile sale valoroase în domeniul educației.

Categorii Tritonic

Branduri marketing si comunicare

Tritonic In cautarea glontului de argint | bogdan teodorescu, nicolae-sorin dragan

Tritonic In cautarea glontului de argint | bogdan teodorescu, nicolae-sorin dragan

53.00 Lei