As media reports declare crisis after crisis in public education, Americans find themselves hotly debating educational inequalities that seem to violate their nation's ideals.
Why does success in school track so closely with race and socioeconomic status? How to end these apparent achievement gaps? In the Crossfire brings historical perspective to these debates by tracing the life and work of Marcus Foster, an African American educator who struggled to reform urban schools in the 1960s and early 1970s.
As a teacher, principal, and superintendent--first in his native Philadelphia and eventually in Oakland, California--Foster made success stories of urban schools and children whom others had dismissed as hopeless, only to be assassinated in 1973 by the previously unknown Symbionese Liberation Army in a bizarre protest against an allegedly racist school system.
Foster's story encapsulates larger social changes in the decades after World War II: the great black migration from South to North, the civil rights movement, the decline of American cities, and the ever-increasing emphasis on education as a ticket to success.
Well before the accountability agenda of the No Child Left Behind Act or the rise of charter schools, Americans came into sharp conflict over urban educational failure, with some blaming the schools and others pointing to conditions in homes and neighborhoods.
By focusing on an educator who worked in the trenches and had a reputation for bridging divisions, In the Crossfire sheds new light on the continuing ideological debates over race, poverty, and achievement.
Foster charted a course between the extremes of demanding too little and expecting too much of schools as agents of opportunity in America.
He called for accountability not only from educators but also from families, taxpayers, and political and economic institutions.
His effort to mobilize multiple constituencies was a key to his success--and a lesson for educators and policymakers who would take aim at achievement gaps without addressing the full range of school and nonschool factors that create them.
About author(s): John P.
Spencer is Associate Professor of Education at Ursinus College.
Ii | The great black migration from |
---|---|
About author(s) | John |
University of Pennsylvania Press (Penn Press) este o editură academică și un departament al Universității din Pennsylvania.
Iată o prezentare generală a University of Pennsylvania Press: Istorie și misiune: University of Pennsylvania Press a fost fondată în 1890 și este una dintre cele mai vechi edituri academice din Statele Unite.
Misiunea presei este de a disemina cercetările academice și de a avansa cunoștințele prin publicarea de cărți și reviste de înaltă calitate din diverse discipline.
Domenii de publicare: Penn Press publică cărți și reviste într-o gamă largă de domenii academice, inclusiv: 1.
Științe umaniste: Presa este specializată în publicarea de cărți de istorie, literatură, istoria artei, filozofie, religie, arheologie și studii culturale.
Științe sociale: Penn Press a publicat lucrări academice în antropologie, sociologie, științe politice, economie, studii urbane și drept.
Studii de știință și tehnologie: The Press publică cărți care explorează intersecțiile dintre știință, tehnologie, societate și cultură.
Studii regionale: Penn Press este cunoscută pentru publicațiile sale despre Pennsylvania și regiunea Mid-Atlantic, inclusiv lucrările despre istoria locală, politică și cultură.
Politici publice și drept: Presa publică cărți care contribuie la discuții despre politici publice, guvernare și studii juridice.
Formate de publicare: Penn Press publică cărți academice, monografii, colecții editate, lucrări de referință și ediții critice.
Press produce, de asemenea, reviste academice care contribuie la conversații academice în curs în cadrul unor discipline specifice.
Procesul editorial și evaluarea inter pares: Penn Press menține standarde editoriale înalte și supune manuscrisele unei evaluări riguroase de către experți în domeniile relevante.
Acest proces asigură integritatea academică și calitatea publicațiilor.
Autoritate și colaborare: Presa lucrează îndeaproape cu autori, savanți și instituții academice pentru a dezvolta și promova lucrările academice.
Penn Press apreciază colaborarea cu cercetători și experți pentru a aduce cercetări importante unui public mai larg.
Distribuție și acoperire: Penn Press își distribuie publicațiile la nivel internațional prin parteneriate cu presa universitară, librăriile academice, comercianții cu amănuntul online și consorțiile de biblioteci.
Cărțile și jurnalele Presei sunt disponibile în format tipărit și digital, ajungând la cercetători, studenți și cititori din întreaga lume.
Impact și recunoaștere: University of Pennsylvania Press este foarte apreciată în cercurile academice și a primit recunoaștere pentru contribuțiile sale la burse și la discursul intelectual.
Multe publicații Penn Press au primit premii și laude de la asociații și instituții academice.
Pe scurt, University of Pennsylvania Press este un editor academic distins, angajat să promoveze bursele și să disemineze cunoștințele într-o gamă variată de discipline.
Prin publicațiile sale, Penn Press contribuie la comunitatea academică globală și promovează ancheta critică și implicarea intelectuală.