This accessible book presents research-based strategies for supporting K-8 students with high-incidence disabilities to become accomplished learners.
The authors clearly describe the core components of effective inclusive instruction, showing how to recognize and respond to individual students' needs quickly and appropriately.
Teachers are provided with essential tools for managing inclusive classrooms; planning a curriculum that fosters concept development across content areas, promotes strategic learning, and builds fluent skill use; and integrating technology into instruction.
Case examples illustrate ways that special and general education teachers can work together successfully to solve complex learning problems and improve outcomes for students who are struggling.
About the Author: Mary T.
Brownell, Ph D, is the Irving and Rose Fien Endowed Professor of Education and Director of the National Center to Inform Policy and Practice in Special Education Professional Development at the University of Florida.
Over the course of her career, Dr.
Brownell has focused her work on special education teacher quality and retention, teacher development through collaboration and Reading First coaching, education for teachers working with students with disabilities and other high-risk learners, and professional development in literacy for teachers of high-risk learners.
She has published over 50 book chapters and articles and has been recognized by the University of Florida with two teaching and research awards.
Sean J.
Smith, Ph D, is Associate Professor of Special Education at the University of Kansas in Lawrence.
Smith's background is in the area of special education and technology, and he has authored and presented a number of articles on the subject.
He is also a project director for several U.
Department of Education program initiatives on the integration of technology components into teacher preparation programs and classroom instruction for students with disabilities.
Author | Mary |
---|
Guilford Publications este un editor independent de cărți, reviste și resurse digitale în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe.
Iată o prezentare generală a publicațiilor Guilford: Despre Guilford Publications: 1.
Prezentarea companiei: - Guilford Publications este o editura independenta de top, fondata in 1973 de Dr.
Seymour Weingarten.
Compania are sediul în New York City și este cunoscută pentru angajamentul său de a publica resurse de înaltă calitate, bazate pe dovezi pentru profesioniști, cercetători, educatori și studenți.
Domenii de interes: - Guilford Publications este specializată în psihologie, sănătate mintală, psihiatrie, asistență socială, consiliere, educație și domenii conexe.
Compania publică cărți, reviste și resurse digitale care acoperă o gamă largă de subiecte în cadrul acestor discipline.
Tipuri de publicații: - Cărți: Guilford publică cărți autorizate și inovatoare scrise de experți de top în psihologie și domenii conexe.
Subiectele includ psihologia clinică, terapia cognitiv-comportamentală (CBT), trauma, mindfulness, dezvoltarea copilului, neuropsihologia, psihologia educațională și multe altele.
- Reviste: Guilford publică mai multe reviste revizuite de colegi, cum ar fi „Psychotherapy Research”, „Journal of Infant, Child, and Adolescent Psychotherapy” și „Journal of Cognitive Psychotherapy”.
- Resurse digitale: Compania oferă resurse digitale, inclusiv cursuri online, instrumente de evaluare și cărți electronice, pentru a sprijini dezvoltarea profesională și cercetarea în sănătate mintală și educație.
Angajamentul față de calitate și inovație: - Guilford este cunoscut pentru procesul editorial riguros și angajamentul de a publica resurse practice bazate pe dovezi care contribuie la progresul cunoștințelor în psihologie și discipline conexe.
Compania acordă prioritate inovației și relevanței în publicațiile sale.
Public: - Publicul lui Guilford include psihologi, psihiatri, consilieri, asistenți sociali, educatori, cercetători, studenți absolvenți și alți profesioniști care lucrează în medii de sănătate mintală și educație.
Resursele companiei sunt valoroase atât pentru studii academice, cât și pentru aplicarea practică.
Acoperire globală: - Guilford Publications își distribuie cărțile și revistele la nivel internațional, ajungând la un public global de savanți, practicieni și studenți interesați de psihologie și domenii conexe.
Implicarea comunității: - Guilford se angajează activ cu comunitățile academice și profesionale prin conferințe, workshop-uri și colaborări cu instituții și organizații de top în psihologie și educație.
Concluzie: Guilford Publications este un editor respectat în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe, cunoscut pentru catalogul său cuprinzător de cărți, reviste și resurse digitale scrise de experți în domeniu.
Cu accent pe calitate, inovație și relevanță, Guilford contribuie în mod semnificativ la diseminarea cunoștințelor și a celor mai bune practici în psihologie și în domeniile conexe, servind ca o resursă de încredere pentru profesioniștii și savanții din întreaga lume.