This user-friendly guide has been thoroughly revised to reflect significant changes in the way schools deliver reading instruction and intervention, especially for students at risk for reading failure.
Step-by-step strategies target key areas of literacy development: phonological awareness, fluency, and comprehension.
Particular emphasis is placed on scientifically based practices that do not require major curricular change and can be applied with students of varying ages and ability levels.
In a large-size format with lay-flat binding for ease of photocopying, the book includes 17 reproducible assessment and instructional tools.
Purchasers also get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials.
This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by T.
Chris Riley-Tillman.
New to This Edition: Chapter on multi-tiered intervention delivery, plus additional discussion in other relevant chapters.
Chapter on interventions for English learners (ELs).
Chapter on vocabulary instruction, intervention, and assessment.
Additional graphing and data-analysis tools.
Coverage of new resources available through federal supports.
About the Author: Edward J.
Daly III, Ph D, is Professor of Educational Psychology at the University of Nebraska-Lincoln.
Daly is a Fellow of Division 16 (School Psychology) of the American Psychological Association (APA).
He is a past Editor of the Journal of School Psychology.
Daly's research is in the area of developing functional assessment methods for academic performance problems.
He has coauthored or edited several books and numerous chapters and journal articles.
Sabina Neugebauer, Ed D, is Assistant Professor of Reading in the School of Education at Loyola University Chicago.
Her research focuses on the language and literacy development of linguistically diverse students from childhood through adolescence.
Neugebauer has published articles in a number of scholarly journals.
Development | Phonological awareness fluency and comprehension |
---|---|
Edition | Chapter on multitiered intervention delivery plus additional discussion in other relevant chapters |
Author | Edward |
Guilford Publications este un editor independent de cărți, reviste și resurse digitale în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe.
Iată o prezentare generală a publicațiilor Guilford: Despre Guilford Publications: 1.
Prezentarea companiei: - Guilford Publications este o editura independenta de top, fondata in 1973 de Dr.
Seymour Weingarten.
Compania are sediul în New York City și este cunoscută pentru angajamentul său de a publica resurse de înaltă calitate, bazate pe dovezi pentru profesioniști, cercetători, educatori și studenți.
Domenii de interes: - Guilford Publications este specializată în psihologie, sănătate mintală, psihiatrie, asistență socială, consiliere, educație și domenii conexe.
Compania publică cărți, reviste și resurse digitale care acoperă o gamă largă de subiecte în cadrul acestor discipline.
Tipuri de publicații: - Cărți: Guilford publică cărți autorizate și inovatoare scrise de experți de top în psihologie și domenii conexe.
Subiectele includ psihologia clinică, terapia cognitiv-comportamentală (CBT), trauma, mindfulness, dezvoltarea copilului, neuropsihologia, psihologia educațională și multe altele.
- Reviste: Guilford publică mai multe reviste revizuite de colegi, cum ar fi „Psychotherapy Research”, „Journal of Infant, Child, and Adolescent Psychotherapy” și „Journal of Cognitive Psychotherapy”.
- Resurse digitale: Compania oferă resurse digitale, inclusiv cursuri online, instrumente de evaluare și cărți electronice, pentru a sprijini dezvoltarea profesională și cercetarea în sănătate mintală și educație.
Angajamentul față de calitate și inovație: - Guilford este cunoscut pentru procesul editorial riguros și angajamentul de a publica resurse practice bazate pe dovezi care contribuie la progresul cunoștințelor în psihologie și discipline conexe.
Compania acordă prioritate inovației și relevanței în publicațiile sale.
Public: - Publicul lui Guilford include psihologi, psihiatri, consilieri, asistenți sociali, educatori, cercetători, studenți absolvenți și alți profesioniști care lucrează în medii de sănătate mintală și educație.
Resursele companiei sunt valoroase atât pentru studii academice, cât și pentru aplicarea practică.
Acoperire globală: - Guilford Publications își distribuie cărțile și revistele la nivel internațional, ajungând la un public global de savanți, practicieni și studenți interesați de psihologie și domenii conexe.
Implicarea comunității: - Guilford se angajează activ cu comunitățile academice și profesionale prin conferințe, workshop-uri și colaborări cu instituții și organizații de top în psihologie și educație.
Concluzie: Guilford Publications este un editor respectat în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe, cunoscut pentru catalogul său cuprinzător de cărți, reviste și resurse digitale scrise de experți în domeniu.
Cu accent pe calitate, inovație și relevanță, Guilford contribuie în mod semnificativ la diseminarea cunoștințelor și a celor mai bune practici în psihologie și în domeniile conexe, servind ca o resursă de încredere pentru profesioniștii și savanții din întreaga lume.