Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie, stiinte politice, economie s.
Cartea este structurata in cinci capitole : Capitolul 1 se refera la etica aristotelica a virtutilor, luand in considerare virtuti morale esentiale pentru etica afacerilor, precum curajul, generozitatea, grandoarea sufleteasca si blandetea Deontologia kantiana (capitolul 2) Utilitarismul lui Bentham si Mill (capitolul 3), teorii etice antagoniste, vor fi apreciate si dintr-un punct de vedere filosofic, si dintr-o perspectiva semnificativa pentru contemporaneitatea eticii afacerilor Etica alteritatii levinasiene (capitolul 4) va face obiectul unei cercetari moral-ontologice in contextul fenomenologiei heideggeriene si al insemnatatii sale pentru secolul al XXI-lea Diverse concepte ale eticii afacerilor (capitolul 5), unele pentru care nu exista un echivalent incetatenit in limba romana, vor fi trecute in revista: birocratizarea, fetisismul marfii, whistle-blowing, teoria partilor interesate, shareholders si stakeholders, responsabilitatea sociala a corporatiilor (CSR) etc.
Domenii | Istoria filosofiei filosofie aplicata fenomenologie psihanaliza sociologie stiinte politice economie sa |
---|---|
Cartea este structurata in cinci capitole | Capitolul 1 se refera la etica aristotelica a virtutilor luand in considerare virtuti morale esentiale pentru etica afacerilor precum curajul generozitatea grandoarea sufleteasca si blandetea |
Diverse concepte ale eticii afacerilor (capitolul 5), unele pentru care nu exista un echivalent incetatenit in limba romana, vor fi trecute in revista | Birocratizarea fetisismul marfii whistleblowing teoria partilor interesate shareholders si stakeholders responsabilitatea sociala a corporatiilor (csr) etc |
Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.
Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.
Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.
Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.