Springer International Publishing Ag Introduction to electronic commerce and social commerce. 4th ed. 2017, hardback/jon outland
Springer International Publishing Ag

Springer International Publishing Ag Introduction to electronic commerce and social commerce. 4th ed. 2017, hardback/jon outland

Vezi magazinul Elefant
  • 5 stele, bazat pe 1 voturi

and a Companion Website that includes EC support technologies as well as online files.

The book is organized into 12 chapters grouped into 6 parts.

Part 2 focuses on EC Applications, while Part 3 looks at Emerging EC Platforms, with two new chapters on Social Commerce and Enterprise Social Networks.

Publisher: Springer International Publishing AG Author(s): Jon Outland Illustration(s): 60 Tables, color; 63 Illustrations, color; 11 Illustrations, black and white; XXV, 435 p.

74 illus.

, 63 illus.

in color.

Number of pages: 435 Collection: Springer Texts in Business and Economics Publication date: 2017 Dimensions: 220 x 289 x 31 Cover type: Hardback.

  • 695.99 Lei
  • Pret vechi: 696.99 Lei
    Discount -1%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

PublisherSpringer
Author(s)Jon
Illustration(s)60
Number of pages435
CollectionSpringer
Publication date2017
Dimensions220 x 289 x 31
Cover typeHardback

Magazine foreign books

Clientii au cumparat si

Despre Springer International Publishing Ag

Springer International Publishing AG este o companie renumită de publicații academice și științifice cu sediul în Elveția.

Face parte din Springer Nature, una dintre cele mai mari companii de editare academică din lume.

Springer International Publishing AG se concentrează pe publicarea de cărți academice, reviste și lucrări de referință din diverse discipline, inclusiv știință, tehnologie, medicină, inginerie, științe umaniste și științe sociale.

Compania publică atât formate tipărite, cât și digitale, oferind cercetătorilor, cadrelor universitare, profesioniștilor și studenților din întreaga lume acces la conținut de înaltă calitate, evaluat de colegi.

Ca parte a grupului mai larg Springer Nature, Springer International Publishing AG beneficiază de rețeaua extinsă a companiei de autori, editori, recenzori și instituții partenere.

Acest lucru îi permite să mențină un portofoliu divers de publicații și să rămână în fruntea publicării academice.

Springer International Publishing AG se angajează să promoveze cunoștințele și să faciliteze comunicarea în cadrul comunității globale de cercetare.

Aderă la standarde editoriale riguroase și promovează modele de publicare cu acces deschis pentru a asigura diseminarea pe scară largă a rezultatelor cercetării și ideilor.

Prin gama sa cuprinzătoare de publicații și inițiative de publicare inovatoare, Springer International Publishing AG joacă un rol vital în sprijinirea progresului științific, încurajarea colaborării interdisciplinare și promovarea schimbului intelectual peste granițe și discipline.

Categorii Springer International Publishing Ag

Branduri carte straina/economics, finance, business & management

Springer International Publishing Ag Introduction to electronic commerce and social commerce. 4th ed. 2017, hardback/jon outland

Springer International Publishing Ag Introduction to electronic commerce and social commerce. 4th ed. 2017, hardback/jon outland

695.99 Lei