In 2005, Institutul de Literatura si Cultura Comparata de la Universitatea Nanjing, impreuna cu Editura Pedagogica din Shandong au organizat prima intalnire a echipei editoriale a seriei Istoria schimburilor literare dintre China si restul lumi i , marcand inceputul editarii unei istorii ample a schimburilor literare dintre China si diverse tari si regiuni din Europa, Asia, America etc.
Seria de fata este o istorie a contactelor literare dintre China si Europa Centrala si de E.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.