Dang Thuy Tram nu a fost scriitoare, ci doctorita.
Jurnalul ei descrie imaginea unei tinere plina de viata, culta si sensibila, care, insa, cu fiecare zi a devenit tot mai hotarata in rezistenta ei constienta la violenta si barbaria razboiului.
Zi de zi, ea a trait distrugerea adusa de bombardamente, a simtit lipsa de materiale de prima necesitate in munca ei si absenta unei vieti personale.
A scris in mod firesc despre ce se intampla in jurul ei, insemnand, din nefericire, realitati neinchip.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.