Pune in scena o cursa plina de actiune intre aceste 2 masini uluitoare LEGO Speed Champions! Care va fi cel mai rapid dintre cei doi pe pista - masina Formula E Panasonic Jaguar Racing Gen2 sau Jaguar I-PACE eTROPHY? si semaforul e verde! Pleaca in tromba de pe linia de start folosindu-ti toate abilitatile de pilot de curse, trecand de fiecare zigzag si curba pentru a afla cine va fi castigatorul cursei de masini electrice! Atentie! Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala, existand pericolul de sufocare.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.
Compania Panasonic a fost fondată în 1918 de Matsushita Konosuke pentru a produce și comercializa prizele și mufele electrice pe care le-a proiectat.
A fost încorporat în 1935 și a început să se extindă rapid într-o serie de linii variate de produse electrice.
În anii 1930, a adăugat astfel de dispozitive electrice precum fiare de călcat, aparate de radio, fonografe și becuri.
În anii 1950 a început să producă radiouri cu tranzistoare, televizoare, magnetofoane, echipamente stereo și aparate electrocasnice mari.
În următorul deceniu, a adăugat cuptoare cu microunde, aparate de aer condiționat și înregistratoare video.
Majoritatea produselor sale sunt comercializate sub numele de marcă Panasonic, Quasar, National, Technics, Victor și JVC.
Produsele neconsumatoare includ minicomputere, echipamente telefonice, motoare electrice, baterii chimice și solare și tuburi cu raze catodice.
De asemenea, compania a dezvoltat și comercializat instrumente electronice de măsurare și sincronizare, mașini de copiat, dispozitive automate de control al traficului, echipamente de birotică și produse în domeniul comunicațiilor, al radiodifuziunii și al energiei solare.
Compania este remarcată pentru investițiile sale mari în cercetare și dezvoltare; pe lângă principalele sale laboratoare de cercetare, fiecare divizie de producție Panasonic este susținută de propria echipă de cercetare.
Cea mai mare parte a vânzărilor companiei provine de pe piețele externe din Europa și America de Nord, printre alte regiuni.
Are filiale de producție și vânzări pe o serie de piețe de peste mări.
LEGO este o marcă binecunoscută de blocuri de construcție și jucării din plastic interconectate.
Numele „LEGO” este derivat din expresia daneză „leg godt”, care înseamnă „joacă bine”.
Seturile LEGO permit utilizatorilor, în primul rând copiilor, dar și adulților, să construiască o mare varietate de structuri, obiecte și creații folosind cărămizi mici și colorate din plastic.
Aceste seturi sunt adesea folosite pentru joacă, creativitate și în scopuri educaționale.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale produselor LEGO și ale mărcii includ: 1.
Cărămizi de interblocare: cărămizile LEGO sunt proiectate cu un sistem unic de interblocare care le permite să se conecteze în siguranță.
Această caracteristică facilitează construirea și modificarea structurilor.
Gamă variată de produse: LEGO oferă o gamă diversă de produse, inclusiv seturi tematice bazate pe francize populare (de exemplu, LEGO Star Wars, LEGO Harry Potter), peisaje urbane, seturi tehnice și diverse colecții orientate către diferite grupuri de vârstă.
Creativitate și imaginație: Seturile LEGO încurajează creativitatea și jocul imaginativ, permițând utilizatorilor să-și proiecteze și să-și construiască creațiile.
Valoare educațională: LEGO este adesea folosit în medii educaționale pentru a preda concepte precum inginerie, rezolvarea problemelor și conștientizarea spațială.
LEGO Education oferă seturi specializate în acest scop.
Comunitate și bază de fani: LEGO are o comunitate puternică online și offline de entuziaști, iar fanii creează design-uri personalizate, participă la competiții și participă la evenimente precum convențiile LEGO.
Sustenabilitate: Compania a lucrat activ pentru a face produsele și ambalajele sale mai durabile, cu scopul de a folosi materiale mai ecologice.
LEGO este un brand global cu o istorie bogată și o reputație puternică pentru calitate și creativitate.
Produsele sale sunt disponibile în magazinele de jucării, magazinele universale și comercianții cu amănuntul online din întreaga lume.
Popularitatea de durată a lui LEGO îl face un brand îndrăgit pentru generații de copii și adulți deopotrivă.