Ştiaţi că aproape 70% din comunicarea noastră are loc prin mijloace nonverbale: prin gesturi, mers, privire?Piciorul care se leagănă, o privire aruncată pe furiş sau o strângere de mână moale sunt adesea mult mai grăitoare decât cuvintele însele.
Cu ajutorul acestei cărţi, bogat ilustrate, care conţine numeroase sfaturi practice şi mărturii, veţi învăţa să decodaţi toate gesturile corpului: înroşirea feţei, încrucişarea braţelor sau a picioarelor, postura trunchiului, mângâiatul părului, gâtului sau mâna dusă la spate; toate aceste gesturi pe care corpul nostru le schiţează, cel mai adesea involuntar, nu vor mai avea secrete pentru dumneavoastră.
Veţi învăţa, de asemenea, să depistaţi minciuna sau trădarea, să treziţi simpatia, să seduceţi pe cineva ori să îi atrageţi atenţia persoanei de care vă place.
Amintiţi-vă că trupul dumneavoastră este un instrument minunat cu ajutorul căruia puteţi obţine succesul la locul de muncă, permiţându-vă să vă sporiţi puterea de convingere şi de negociere, să vă maximizaţi potenţialul sau, pur şi simplu, să comunicaţi mai eficient.
ISABELLE DUVERNOIS este psiholog clinician, psihoterapeut individual, de familie şi de cuplu şi specialistă în comunicare, cu o vastă experienţă în terapiile de scurtă durată, în terapiile de grup, precum şi în decodarea limbajului corpului şi în managementul stresului ocupaţional.
Predă la Institutul de psihologie al Universităţii René Descartes din Paris.
De asemenea, Isabelle Duvernois este consultant pentru site-ul revistei Psychologies.
Nonverbale | Prin gesturi mers privirepiciorul care se leagana o privire aruncata pe furis sau o strangere de mana moale sunt adesea mult mai graitoare decat cuvintele insele |
---|---|
Cu ajutorul acestei carti, bogat ilustrate, care contine numeroase sfaturi practice si marturii, veti invata sa decodati toate gesturile corpului | Inrosirea fetei incrucisarea bratelor sau a picioarelor postura trunchiului mangaiatul parului gatului sau mana dusa la spate |
Niculescu este un brand românesc de îmbrăcăminte, cunoscut pentru produsele sale tradiționale și autentice, inspirate din cultura locală.
Oferind articole moderne cu influențe tradiționale, brandul promovează meșteșugul și creativitatea românească.