Polirom Limbajul publicitatii/angela goddard
Polirom

Polirom Limbajul publicitatii/angela goddard

Vezi magazinul Elefant
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle.

Autoarea a reusit sa sparga „codul“ jocului, prezentand publicitatea intr-o lumina clara.

Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sunt construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan.

Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare.

Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX.

Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atat de convingator.

Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvantul scris sau vorbit si imagine, explorand diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte.

Ideile sunt frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila Cuprins: Ce este un mesaj publicitar?;Modalitati de atragere a atentiei; Scriitori, cititori si texte; Cum suna?;Nautic, dar placut: intertextualitatea; Variatii culturale; Trucuri ale industriei publicitatii.

  • 19.90 Lei
  • Pret vechi: 22.11 Lei
    Discount -10%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

CuprinsCe este un mesaj publicitar
Nautic, dar placutIntertextualitatea

Magazine carte

Clientii au cumparat si

Despre Polirom

Polirom este o editură românească cunoscută, specializată în publicarea de cărți, inclusiv literatură, lucrări academice și diverse alte tipuri de publicații.

Compania a fost fondată în 1995 și de atunci a devenit una dintre editurile de top din România.

Polirom are sediul în Iași, România și are un catalog larg de cărți din diverse genuri și domenii academice.

Activitățile editoriale ale Polirom acoperă următoarele domenii: 1.

Literatura: Polirom publică atât literatură contemporană, cât și clasică, inclusiv lucrări de autori români și internaționali.

Ele oferă o selecție largă de ficțiune, poezie și critică literară.

Publicații academice: Editura produce cărți academice și academice în domenii precum științe sociale, umaniste, filozofie, istorie și multe altele.

Non-Fiction: Catalogul Polirom include cărți non-ficțiune pe diverse subiecte, inclusiv politică, cultură, religie și actualitate.

Cărți pentru copii: Compania publică și literatură pentru copii și materiale educaționale.

Polirom este cunoscută pentru angajamentul său de a promova literatura și cultura română, precum și pentru sprijinul său pentru eforturile academice și intelectuale.

Editura joacă un rol semnificativ în peisajul literar și intelectual al României și al lumii de limbă română.

Categorii Polirom

Branduri sociologie

Polirom Limbajul publicitatii/angela goddard

Polirom Limbajul publicitatii/angela goddard

19.90 Lei