Routledge Loyalty management: from loyalty programs to omnichannel customer experiences, paperback/cristina ziliani
Routledge

Routledge Loyalty management: from loyalty programs to omnichannel customer experiences, paperback/cristina ziliani

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

In this insightful new text, Cristina Ziliani and Marco Ieva trace the evolution of thinking and practice in loyalty management.

From trading stamps to Amazon Prime and Alibaba 88 Membership, they present a fresh take on the tools, strategies and skills that underpin its key significance in marketing today.

Loyalty management is increasingly identified with the design and management of a quality customer experience on the journey across the many touchpoints that connect the customer with the brand.

Evaluating the research on best practice and offering concrete examples from industry, the authors argue that existing schemes and systems are not just things of the past but should be the optimal starting point for companies needing to foster customer loyalty in an omnichannel world.

Drawing on 20 years of experience in research, consulting and teaching, the authors have compiled a unique research-based practice-oriented text.

It will guide marketers, business leaders and students through the changes in marketing thought and practice on loyalty management as well as offering practical guidance on the skills and capabilities that companies need if they want to be successful at delivering essential loyalty-driving customer experiences.

About the Author Cristina Ziliani is professor of marketing at the University of Parma, Italy.

She lectures on loyalty management at leading universities and business events around the world, including Japan, USA, UK, France, Spain and Thailand.

She is also the scientific director of the Osservatorio Fedelt Uni PR (Loyalty Observatory).

Marco Ieva is a postdoctoral research fellow in marketing at the University of Parma, Italy, where he lectures in customer relationship management and customer analytics.

He is also a senior researcher at the Osservatorio Fedelt Uni PR (Loyalty Observatory).

  • 317.99 Lei
  • Pret vechi: 319.99 Lei
    Discount -1%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Routledge

Routledge este o companie de editură britanică specializată în cărți academice, reviste și resurse online.

Face parte din Taylor & Francis Group, care este una dintre cele mai mari companii de editare academică din lume.

Accentul lui Routledge este în primul rând pe științele umaniste și sociale.

Punctele cheie despre Routledge includ: 1.

Editura academică: Routledge este cunoscut pentru publicarea de cărți și reviste academice într-o gamă largă de discipline, inclusiv literatură, educație, filozofie, psihologie, sociologie și multe altele.

Cărți și reviste: Compania publică atât cărți, cât și reviste academice, contribuind la diseminarea cercetării și cunoștințelor în cadrul comunității academice.

Resurse online: Routledge oferă o varietate de resurse digitale, inclusiv cărți electronice, reviste online și alte materiale educaționale.

Aceste resurse sunt adesea accesibile studenților, cercetătorilor și instituțiilor prin intermediul platformelor online.

Grupul Taylor & Francis: Routledge face parte din Grupul Taylor & Francis, care cuprinde mai multe mărci comerciale și filiale.

Grupul Taylor & Francis este cunoscut pentru angajamentul său față de publicarea academică și științifică.

Acoperire internațională: Routledge are o acoperire globală, cu publicațiile sale distribuite și accesate de savanți, cercetători și studenți din întreaga lume.

Compania interacționează cu comunitățile academice din întreaga lume.

Categorii Routledge

Branduri economics

Routledge Loyalty management: from loyalty programs to omnichannel customer experiences, paperback/cristina ziliani

Routledge Loyalty management: from loyalty programs to omnichannel customer experiences, paperback/cristina ziliani

317.99 Lei