Lucrarea are doua premise puse in valoare de cele mai noi cercetari in domeniu: una dintre premise se constituie din datele pe care neurostiintele le pun la dispozitie cu privire la caracteristicile si modalitatile de functionare ale creierului uman; a doua premisa este constituita din datele despre nativii digitali si despre specificul modului de viata al acestei generatii, la intersectia dintre realitatea fizica si spatiul virtual.
Pe baza acestor premise, lucrarea fundamenteaza modalitati concrete de interactiune in spatiul scolii (dar nu numai) cu nativii digitali, astfel incat potentialul lor sa se poata realiza, pe de o parte, iar pe de alta parte, acestia sa poata duce o viata implinita, in acord cu valorile si cultura umanitatii; lucrarea aduce la zi ceea ce specialistii in domeniu numesc managementul clasei, astfel incat profesorii, parintii, persoanele care interactioneaza cu acesti nativi digitali din (deja) generatia a doua, sa dispuna de instrumente specifice, adecvate si eficiente.
Din aceasta perspectiva, criza scolii nu se reduce la criza instruirii, ci, mai degraba, se arata a fi una educationala (criza de scop - copiii nu mai stiu de ce ar trebui sa mearga la scoala).
Domeniu | Una dintre premise se constituie din datele pe care neurostiintele le pun la dispozitie cu privire la caracteristicile si modalitatile de functionare ale creierului uman |
---|
Institutul European este o instituție dedicată educației și formării profesionale, care oferă programe de studiu și cursuri specializate în diverse domenii.
Cu un accent pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor, institutul se dovedește a fi o alegere populară pentru cei care doresc să își îmbunătățească cariera și să își dezvolte competențele profesionale.
Brandul inspiră utilizatorii să investească în educația lor și să își atingă potențialul maxim prin formare de calitate.