Marketing hotelier.
Fii oaspetele hotelului tau.
Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui managerHarta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul.
Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului.
In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:• Cum calatoresc turistii?• Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?• Cum se creeaza valoare pentru turist?• Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?• Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie? Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari.
Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.
Fi |
---|
Pro Universitaria este o editură dedicată publicării de materiale educaționale, axată pe furnizarea de resurse de înaltă calitate pentru studenți și profesori.
Oferind o gamă variată de cărți, manuale și materiale didactice, Pro Universitaria își propune să sprijine procesul de învățare și să contribuie la dezvoltarea cunoștințelor.
Brandul colaborează cu specialiști din domeniu pentru a crea conținut relevant și actualizat, care să răspundă nevoilor educaționale contemporane.
Pro Universitaria se mândrește cu angajamentul său față de excelență în educație și calitatea resurselor oferite.