Herald Mindfulness pentru profesori | patricia jennings
Herald

Herald Mindfulness pentru profesori | patricia jennings

Vezi magazinul Carturesti
  • O stea, bazat pe 1 voturi

La nivel global, sistemul educational din prezent se confrunta cu mari probleme.

In plus, departe de a oferi o educatie adecvata celor mici, sfarseste deseori prin a epuiza profesorii si a indeparta elevii de scoala.

Constatand aceste neajunsuri, Patricia A.

Jennings isi foloseste experienta vasta in calitate de educator, instructor pentru profesori si om de stiinta, aratand ca procesul predarii poate fi unul foarte placut, calm si plin de foloase, atat pentru cei care il desfasoara, cat si pentru elevii lor.

In volumul de fata aflam cum putem pune atentia deplina si grija plina de iubire in slujba invatamantului, pentru a readuce in salile de clasa armonia si placerea de a invata.

Autoarea nu sustine ca este o sarcina usoara, dar, punand consecvent in practica metodele si exercitiile prezentate in cartea Mindfulness pentru profesori, profesorii vor putea observa propria reactivitate emotionala si vor invata sa fie mai atenti la modul in care mediul din sala de clasa si alte elemente pot influenta in sens negativ sau pozitiv atitudinea si starea emotionala ale elevilor.

  • 41.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte

Clientii au cumparat si

Despre Herald

Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.

A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.

De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.

În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.

Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.

Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.

În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.

Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.

În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.

Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.

The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.

Categorii Herald

Branduri stiinte sociale. politica

Herald Mindfulness pentru profesori | patricia jennings

Herald Mindfulness pentru profesori | patricia jennings

41.00 Lei