Act Si Politon Mitul antreprenorial. de ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/michael e. gerber
Act Si Politon

Act Si Politon Mitul antreprenorial. de ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/michael e. gerber

Vezi magazinul Elefant
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Mitul antreprenorial: De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta (The E-Myth Revisited) de Michael E.

Gerber este editia revizuita a cartii E-Myth, lansate in urma cu 30 de ani de mentorul nr.

1 in lume in domeniul micilor afaceri.

Daca vrei sa pui bazele unei afaceri, daca ai un mic business si te intrebi de ce nu merge sau de ce nu merge atat de bine pe cat ti-ai dori tu, daca vrei sa afli ce anume si unde anume gresesti in administrarea afacerii tale, aceasta este cartea de care ai nevoie! Asta pentru ca Michael E.

Gerber este cea mai importanta voce a micilor afaceri si intreprinderi din America, iar cartea de fata poate fi considerata un mic ghid care face afacerile sa functioneze, garantand totodata sa iti ofere o experienta revelatoare: Vei vedea ce oportunitati aproape miraculoase sunt disponibile oricui porneste o mica afacere asa cum trebuie, cu o intelegere adevarata si cu instrumentele necesare.

Autorul cartii, Michael E.

Gerber este o adevarata legenda a antreprenoriatului, fiind numit de Revista Inc.

Magazine guru-ul numarul 1 in lume in domeniul micilor afaceri.

Michael E.

Gerber este un foarte cautat speaker, fondatorul si CEO-ul companiei de consultanta in domeniul afacerilor E-Myth Worldwide si autorul bestsellerurilor: The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor si The E-Myth Mastery.

De-a lungul timpului, Michael E.

Gerber le-a oferit consultanta catorva mii de clienti, proprietari de mici afaceri, antreprenori, manageri si directori executivi corporatisti din toata lumea despre profunzimea adevaratului rol pe care il poate juca perspectiva antreprenoriala in reinventarea economiei si a culturii lumii.

Concluzia generala a tuturor celor care l-au ascultat a fost ca sfaturile lui chiar functioneaza! MITUL ANTREPRENORIAL sI MICA AFACERE AMERICANa Mitul antreprenorial sustine ca micile afaceri sunt pornite de antreprenori care risca capital pentru a face profit, lucru cum nu se poate mai neadevarat potrivit lui Gerber.

Conform lui, micile afaceri sunt initiate de fosti angajati, cu profil tehnic in general, care sufera la un moment dat o Criza Antreprenoriala.

Din acel moment, nevoia lor de a porni pe cont propriu nu mai poate fi stavilita, si, fostii angajati se transforma in mici antreprenori.

Conceptia ca: Daca intelegi in ce consta munca tehnica a unei afaceri, intelegi si afacerea care se ocupa cu respectiva munca tehnica, este, potrivit autorului, cea mai periculoasa si duce la esecul celor mai multe dintre micile business-uri.

Asta pentru ca, in scurt timp, tehnicianul proaspat intrat in afaceri, se va dovedi a fi coplesit de propriul business.

Tehnicianul nu va mai fi doar tehnician, el devine acum Antreprenor, Manager si Tehnician.

Iar faptul ca tehnicianul nu mai e o singura persoana, ci trei indivizi diferiti, da nastere unui mic razboi, pe care nimeni nu il poate castiga.

De ce? Autorul detaliaza aici pe larg rationamentul care se afla in spatele acestei concluzii, ajutandu-te sa constientizezi lucruri la care nu te-ai fi gandit, poate, altfel Cu ajutorul exemplului lui Sarah, o femeie care isi deschide o placintarie pentru ca se pricepe foarte bine sa faca placinte, dar e mai putin priceputa sa fie Manager si Antreprenor, autorul explica ce inseamna sa fii Antreprenor si ce atributii ii revin acestei functii, dar si unde greseste Sarah si ceilalti proprietari de mici afaceri asemenea ei.

Majoritatea (n.

r: afacerilor) sunt administrate conform dorintei proprietarului, si contrar nevoilor afacerii.

si pentru a intelege unde gresesti, Gerber te ajuta mai intai sa iti intelegi afacerea, prezentandu-ti cele trei faze ale dezvoltarii unui business (Copilaria, Adolescenta si Maturitatea), ce te asteapta in fiecare dintre ele si ce poti face mai bine, in fiecare din aceste trei etape.

Copilaria afacerii este asadar perioada de inceput in care tu esti totuna cu afacerea ta.

Adolescenta este faza cand te hotarasti sa ceri ajutor, sa delegi altora sarcini de care nu te poti ocupa tot tu.

Maturitatea este exemplificata de companiile de prestigiu din lume, care stiu cum au ajuns unde au ajuns si ce trebuie sa faca pentru a ajunge unde vor.

Sfaturile pe care autorul i le da lui Sarah in cadrul exemplului sus-amintit vor da de gandit oricarui antreprenor aflat la inceput de drum: Daca afacerea ta depinde de tine, atunci nu ai o afacere - ai o slujba.

si este cea mai rea slujba din lume pentru ca lucrezi pentru un nebun.

in plus, nu acesta este scopul intrarii in afaceri.

Scopul intrarii in afaceri este de a te elibera de o slujba, pentru a crea slujbe pentru alti oameni.

in mom.

  • 35.20 Lei
  • Pret vechi: 44.00 Lei
    Discount -20%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

AntreprenorialDe ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta (the
America, iar cartea de fata poate fi considerata un mic ghid care face afacerile sa functioneze, garantand totodata sa iti ofere o experienta revelatoareVei vedea ce oportunitati aproape miraculoase sunt disponibile oricui porneste o mica afacere asa cum trebuie cu o intelegere adevarata si cu instrumentele necesare
Worldwide si autorul bestsellerurilorThe
Conceptia caDaca intelegi in ce consta munca tehnica a unei afaceri intelegi si afacerea care se ocupa cu respectiva munca tehnica este potrivit autorului cea mai periculoasa si duce la esecul celor mai multe dintre micile businessuri
Majoritatea (n. rAfacerilor) sunt administrate conform dorintei proprietarului si contrar nevoilor afacerii si pentru a intelege unde gresesti
Sarah in cadrul exemplului sus-amintit vor da de gandit oricarui antreprenor aflat la inceput de drumDaca afacerea ta depinde de tine atunci nu ai o afacere ai o slujba si este cea mai rea slujba din lume pentru ca lucrezi pentru un nebun in plus nu acesta este scopul intrarii in afaceri

Magazine books

Clientii au cumparat si

Despre Act Si Politon

ACT și Politon este o editură românească cu sediul în București, specializată în literatură, ficțiune, non-ficțiune și lucrări academice.

Înființată în 1994, ACT și Politon a devenit un jucător proeminent în industria editorială românească, cunoscut pentru catalogul său divers și angajamentul de a promova autorii români atât pe plan intern, cât și internațional.

Editura publică o gamă largă de cărți din diferite genuri, inclusiv romane, colecții de poezie, eseuri, lucrări istorice, filozofie, psihologie și materiale educaționale.

ACT și Politon se dedică încurajării talentului literar și oferind o platformă pentru scriitorii în curs de dezvoltare pentru a-și împărtăși vocile și perspectivele cu cititorii.

Pe lângă accent pe literatura română contemporană, ACT și Politon mai traduce și publică lucrări de la autori internaționali, contribuind la schimbul cultural și la îmbogățirea peisajului literar românesc.

Cu o reputație de calitate, diversitate și semnificație culturală, ACT și Politon joacă un rol vital în modelarea discursului literar din România și nu numai, creând punți între culturi și încurajând dragostea pentru literatură în rândul cititorilor de toate vârstele și mediile.

Categorii Act Si Politon

Branduri management si leadership

Act Si Politon Mitul antreprenorial. de ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/michael e. gerber

Act Si Politon Mitul antreprenorial. de ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta/michael e. gerber

35.20 Lei