Reporter de razboi timp de mai bine de 15 ani, Stephane Allix este confruntat cu un eveniment teribil: in aprilie 2001, fratele sau mai tanar moare in fata lui, pe cand erau impreuna in Afganistan.
Autorul nu reuseste sa treaca peste durerea pricinuita de neasteptatul eveniment si, chiar daca e ateu, cauta cu disperare un semn, un contact, o ultima ocazie de a-i spune cat de mult tinea la el.
Ratiunea ramane uneori fara raspunsuri in fata durerii provocate de moartea cuiva apropiat.
Iar Allix face inconjurul lumii in cautarea lor.
La sfarsitul cartii, autorul marturiseste cu multa onestitate un episod tulburator: dupa zece ani de ancheta asupra acestui subiect atat de delicat, in plina jungla amazoniana, sub indrumarea unui saman, a reusit imposibilul: un contact cu.
fratele sau.
Doar ca spiritul sau rationalist a preluat repede comanda, supunand indoielii experienta prin care trecea - si naruind-o.
Sa fie aceasta marturie doar o iluzie? Sau o experienta reala, raportata de un jurnalist trecut prin multe - si mai ales pe langa moarte, pe fronturile pe care era trimis ca reporter? Ancheta lui Stephane Allix ne duce in cele patru colturi ale lumii, unde intalnim medici, cercetatori, mediumi, lamas tibetani sau samani din Amazon, realizand astfel un puzzle de marturii si opinii asupra uneia dintre marile intrebari existentiale: exista viata dupa moarte? .
Teribil | In aprilie 2001 fratele sau mai tanar moare in fata lui pe cand erau impreuna in |
---|---|
La sfarsitul cartii, autorul marturiseste cu multa onestitate un episod tulburator | Dupa zece ani de ancheta asupra acestui subiect atat de delicat in plina jungla amazoniana sub indrumarea unui saman a reusit imposibilulun contact cu fratele sau |
Amazon, realizand astfel un puzzle de marturii si opinii asupra uneia dintre marile intrebari existentiale | Exista viata dupa moarte |
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.