First Edition Winner of the Journal of Nursing Education's Top Teaching Tools Award This award-winning text presents top-notch guidance and a host of practical tools for nursing clinicians transitioning into a faculty role.
The second edition is updated to address the many significant innovations taking place in nursing education and how they affect the faculty role including expanding emphasis on interprofessional education, increasing use of interactive teaching strategies and technology enhanced learning, acquiring research funding in a competitive environment, and the growing importance of fostering faculty leadership and succession.
Enriching new chapter features include examples of tools, rubrics, and strategies to illustrate concept application; ``Getting Started`` callouts offering ``first step`` strategies/activities to help novice educators apply chapter concepts in their faculty role--also serving as ready-made faculty assignments.
The second edition also includes real life case examples that guide novice educators in managing common challenges in academia.
Extensive resources, strategies and tips along with guidance for self-assessment help new educators to adapt and even excel during the challenging first year in a faculty role.
Content New to the Second Edition: Discusses key changes and challenges in the nursing profession, health care, higher education, and nursing education Covers teaching in interprofessional education environments Addresses teaching in technology enhanced learning environments and evolving curricular models Explains how to establish teaching ``presence``Emphasizes developing faculty leaders and leadership succession Addresses acquiring funding to support research Includes new chapter on establishing student-faculty relationships Key Features: Delivers proven strategies to help novice educators assume the faculty role Provides real-life case studies describing how to manage common challenges Includes resources, tips, and strategies on navig.
Edition | Discusses key changes and challenges in the nursing profession health care higher education and nursing education |
---|---|
Features | Delivers proven strategies to help novice educators assume the faculty role |
Springer Publishing Company este o editură binecunoscută specializată în cărți academice și profesionale, reviste și resurse digitale în domeniile asistenței medicale, psihologiei, asistenței sociale, consilierii, gerontologiei, sănătății publice și reabilitării.
A fost fondată în 1950 de Bernhard Springer, strănepotul lui Julius Springer, care a înființat Springer-Verlag în 1842.
Springer Publishing Company este renumită în special pentru manualele sale de înaltă calitate, lucrările de referință și publicațiile academice destinate studenților, educatorilor, cercetătorilor și practicienilor din diverse discipline de sănătate și științe sociale.
Publicațiile companiei acoperă o gamă largă de subiecte, inclusiv teoria și practica asistenței medicale, îngrijirea psihiatrică și de sănătate mintală, etica asistenței sociale, tehnici de consiliere, politica de sănătate publică și multe altele.
Pe lângă publicațiile tipărite, Springer Publishing Company oferă și resurse digitale, inclusiv cărți electronice, reviste online și conținut multimedia, pentru a oferi utilizatorilor acces convenabil la materiale educaționale valoroase.
Compania se angajează să promoveze cunoștințele și să sprijine profesioniștii în eforturile lor academice și profesionale prin gama sa cuprinzătoare de publicații și resurse.