„Citind, veti descoperi o tara a contrastelor de necrezut.
In ciuda saraciei, de care am tot vorbit in paginile cartii, India ocupa locul al doilea, dupa Statele Unite, in Tehnologia Informatiilor (Conform National GeographicTraveler.
Un argument in plus ar putea fi si faptul ca in anul 2012 s-au implinit 25 de ani de rezervare computerizata a biletelor de tren, element tiparit cu mandrie pe fiecare dintre acestea.
Contrastele sunt evidente din primele momente pe care le petreci aici.
Pe strada, in drumul de la aeroport spre hotel, poti vedea animalele de tractiune (boi, camile si chiar elefanti) alaturi de biciclete, ricse, motociclete si masini, unele din ele de lux.
Femei imbracate in sari multicolore, care cara pe cap cosuri imense, trecand prin fata barbatilor care-si asteapta clientii fumand, langa ricsa.
Cu o populatie care a crescut de la 350 milioane in 1947 la 1,2 miliarde in 2011, India nu poate fi altfel decat o tara a extremelor.
“Catalin Vrabie.
Neverland este un brand de modă urbană și streetwear, cunoscut pentru designurile sale îndrăznețe și influențele culturii pop.
Brandul oferă o gamă variată de articole de îmbrăcăminte și accesorii, de la hanorace și tricouri până la șepci și rucsacuri, toate inspirate din estetica urbană contemporană.
Neverland pune un accent puternic pe individualitate și exprimarea personalității prin modă, propunând piese care sunt nu doar stilate, ci și confortabile.
Brandul atrage un public tânăr, pasionat de tendințele moderne și de un stil de viață activ, urban.
Neverland este apreciat pentru atenția sa la detalii, dar și pentru calitatea materialelor folosite în fiecare colecție.