Aproape ca nu a existat epoca, de la primele texte scrise pana azi, in care sa nu se vorbeasca despre o criza a literaturii.
Periodic, fie regimul politic, fie situatia economica ori exuberantele filozofarde au facut sa fie puse semne de intrebare dupa cuvantul „literatura”.
Timp de cinci ani, o serie de intalniri organizate in spatii neconventionale la Bucuresti (si, de cateva ori, in afara Romaniei) a incercat sa adune scriitori de toate varstele pentru a-i pune fata in fata cu publicul lor.
Nici acum, dictionarul limbii romane nu include termenul „performare”, dar, daca in cazul artelor spectacolului traducerea „interpretare” poate sa functioneze, atunci cand este vorba despre literatura, limba romana nu ofera decat termenul „lectura”.
Acest cuvant nu acopera complexitatea unei prezentari ce implica si publicul in calitate de participant activ la intalnirea cu scriitorul, si cu textul acestuia.
Initiat ca un proiect de promovare a literaturii contemporane pentru un public larg, „Poeticile cotidianului” s-a transformat, dupa ani de intalniri saptamanale, intr-un eveniment literar cu propria sa conceptie despre literatura: poetica relationala.
Casa de Pariuri Literare este un brand cultural care combină literatura cu pariurile sportive, oferind o platformă unică pentru pasionații de lectură și sport.
Aceasta propune o experiență interactivă, în care utilizatorii pot paria pe evenimente sportive în timp ce descoperă cărți și autori noi.
Brandul își propune să promoveze lectura și cultura literară, încurajând utilizatorii să se implice în activități culturale, totodată aducând o notă de inovație în lumea pariurilor.
Casa de Pariuri Literare este apreciată pentru abordarea sa creativă și pentru modul în care reușește să unească două domenii aparent diferite într-o experiență unică și captivantă.