Description The early years of the twentieth century were a difficult period for Big Business.
Corporate monopolies, the brutal exploitation of labor, and unscrupulous business practices were the target of blistering attacks from a muckraking press and an increasingly resentful public.
Corporate giants were no longer able to operate free from the scrutiny of the masses.
The crowd is now in the saddle, warned Ivy Lee, one of America's first corporate public relations men.
The people now rule.
We have substituted for the divine right of kings, the divine right of the multitude.
Unless corporations developed means for counteracting public disapproval, he cautioned, their future would be in peril.
Lee's words heralded the dawn of an era in which corporate image management was to become a paramount feature of American society.
Some corporations, such as AT&T, responded inventively to the emergency.
Others, like Standard Oil of New Jersey (known today as Exxon), continued to fumble the PR ball for decades.
The Age of Public Relations had begun.
In this long-awaited, pathbreaking book, Stuart Ewen tells the story of the Age unfolding: the social conditions that brought it about; the ideas that inspired the strategies of public relations specialists; the growing use of images as tools of persuasion; and, finally, the ways that the rise of public relations interacted with the changing dynamics of public life itself.
He takes us on a vivid journey into the thinking of PR practitioners--from Edward Bernays to George Gallup--exploring some of the most significant campaigns to mold the public mind, and revealing disturbing trends that have persisted to the present day.
Using previously confidential sources, and with the aid of dozens of illustrations from the past hundred years, Ewen sheds unsparing light on the contours and contradictions of American democracy on the threshold of a new millennium.
About the Author Stewart Ewen is professor of media studies and chair of the Depar.
Unfolding | The social conditions that brought it about |
---|
Basic Books este o editură de cărți americană proeminentă, specializată în lucrări non-ficțiune din diverse subiecte, inclusiv istorie, știință, politică, psihologie și multe altele.
Iată o prezentare generală a Cărților de bază: Prezentarea generală a companiei: Basic Books, fondată în 1950 și cu sediul în New York City, este o amprentă a Hachette Book Group.
Este cunoscut pentru publicarea de cărți non-ficțiune riguroase din punct de vedere intelectual și care provoacă gândirea, care implică cititorii cu idei convingătoare și perspective academice.
Domenii cheie de focalizare: Basic Books publică o gamă largă de cărți non-ficțiune care acoperă diverse subiecte și discipline: 1.
Istorie și biografie: Basic Books lansează lucrări cu autoritate despre evenimente, figuri și epoci istorice, oferind cititorilor perspective aprofundate și analize critice.
Știință și tehnologie: Editorul oferă cărți care explorează descoperiri științifice, inovații și progrese în domenii precum fizica, biologia, astronomia și tehnologia.
Politic and Current Affairs: Basic Books publică cărți despre politică, politică, relații internaționale și probleme sociale contemporane, oferind perspective nuanțate asupra evenimentelor și tendințelor globale.
Psihologie și științe comportamentale: Amprenta conține cărți despre psihologie, neuroștiință și comportament uman, prezentând cercetări inovatoare și perspective practice.
Filosofie și idei: Basic Books lansează lucrări filozofice și cărți care explorează idei profunde, etica, moralitatea și natura existenței.
Autori și titluri remarcabili: Basic Books a publicat lucrări ale unor autori, savanți și gânditori renumiți, inclusiv: - Steven Pinker ("The Better Angels of Our Nature") - Doris Kearns Goodwin ("Echipa de rivali: Geniul politic al lui Abraham Lincoln") - Richard Dawkins ("Gena egoistă") - Thomas Sowell („Economie de bază”) - Daniel Kahneman („Gândire, rapid și lent”) Angajamentul față de ancheta intelectuală: Basic Books se angajează să promoveze cercetarea intelectuală și să încurajeze discuții semnificative prin publicațiile sale.
Amprenta valorează bursele riguroase, scrierea clară și perspectivele diverse care provoacă și inspiră cititorii.
Moștenire și influență: De-a lungul deceniilor, Basic Books a stabilit o moștenire a publicării de cărți influente și premiate care modelează discursul public și contribuie la peisajul intelectual.
Multe titluri din Basic Books au devenit bestselleruri și au fost apreciate pe scară largă pentru studiile și impactul lor.
Concluzie: Basic Books continuă să fie un editor de top de literatură non-ficțiune, oferind o gamă largă de cărți captivante și iluminatoare, care atrag cititorii interesați să-și extindă cunoștințele și înțelegerea lumii.
Având un angajament față de calitate și rigoare intelectuală, Basic Books rămâne o sursă de încredere pentru experiențe de lectură perspicace și care provoacă gândirea.