Aceasta carte se bazeaza pe Dialogurile lui Ramtha, o serie de inregistrari pe banda magnetica si pe compact disc a prelegerilor si invataturilor oferite de Ramtha.
Ramtha a ales-o pe americanca J.
Knight ca fiind singurul canal care sa ii transmita mesajul.
Singura limba pe care o foloseste pentru a-si comunica invataturile este limba engleza.
Stilul discursului sau este unic si extrem de neobisnuit, fiind adesea inteles gresit ca arhaic sau ciudat.
Ramtha a explicat ca alegerea cuvintelor, modificarea cuvintelor, constructia frazei si aranjarea verbelor si a substantivelor, intreruperile si pauzele in mijlocul frazei sunt toate intentionate, pentru a ajunge la niveluri multiple de acceptare si interpretare, prezente la un public compus din oameni proveniti dintr-o varietate de domenii culturale si paturi sociale.
Prestige este un brand recunoscut pentru produsele sale de lux, care combină eleganța cu inovația.
Oferind o gamă variată de articole, de la îmbrăcăminte și accesorii la produse de îngrijire personală, Prestige se concentrează pe calitate și detalii rafinate.
Brandul își propune să ofere consumatorilor o experiență exclusivistă, inspirându-i să își exprime stilul și personalitatea prin intermediul produselor sale.
Cu un angajament puternic față de excelență, Prestige devine o alegere preferată pentru cei care caută un stil de viață sofisticat și elegant.