Prosperitatea.
Arta secreta de a te simti si a te deveni bogat Un guru din Coreea de Sud deschide usa spre o noua lume plina de speranta si prosperitate si ne ofera solutia revolutionara cu ajutorul careia ne putem cladi bunastarea cu ajutorul propriilor emotii.
Cand Jooyun Hong a pornit in cautarea unei metode de imbogatire, nu s-a asteptat sa ajunga sa studieze sub indrumarea unui guru celebru si fascinant.
Relatand evenimentele care i-au schimbat viata, ea ne dezvaluie ceea ce a invatat de la acel guru: totul incepe cu o emotie simpla, pe care o numeste Prosperitate.
In urma cercetarilor pe care le-a facut, guru Suh Yoon Lee a descoperit ca oamenii obisnuiti isi pot realiza obiectivele financiare mai usor si mai repede daca traiesc in armonie cu adevaratele lor emotii.
Mai mult, a ajuns la concluzia ca aproape oricine are capacitatea de a castiga intre trei si sapte milioane de dolari, iar unii chiar mai mult.
Aplicand in viata de zi cu zi sfaturile practice dar revolutionare primite de la guru – inclusiv mentionarea intr-un jurnal a emotiilor care o incearca atunci cand cheltuieste bani – Jooyun a trait o modificare a starii ei psihice, a sentimentului de implinire si, in final, a perceptiei privind propria ei valoare.
Schimbandu-ti emotiile legate de bani, poti sa faci din fiecare cumparatura un pas catre regasirea adevaratului tau eu.
Prosperitatea reprezinta modul in care iti schimbi perspectiva, de la a vedea ce iti lipseste la a aprecia ceea ce ai.
Aceasta extraordinara serie de lectii te va indruma sa dobandesti puterea de a atrage bogatia in viata ta.
Guru | Totul incepe cu o emotie simpla pe care o numeste |
---|
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.