Va fi vorba, in mare masura, despre comunicare, despre felul in care ea este construita.
Despre lucrul caruia ii acordam atentie in timpul comunicarii si despre ceea ce trece pe langa constientul nostru, dar este de 5 ori mai important, despre partea nonverbala, fara cuvinte.
In comunicare, noi exprimam ceea ce vrem sa spunem (dar, de asemenea, si ceea ce nu vrem) sub forma gesturilor, mimicii, pozitiilor, miscarilor, intonatiilor si doar in ultimul rand folosind cuvinte.
Dar pentru ca noi nu constientizam aceasta importanta parte nonverbala, de obicei primim din inconstientul nostru numai mesaje pe care nu le intelegem bine.
Si adesea este absolut de neinteles ce anume i-a provocat o incordare interlocutorului sau de ce s-a bucurat el asa de mult.
Si problema nu este sa va gasiti tot timpul in aceeasi stare, fie ea destul de confortabila, cat mai ales sa va gasiti intr-o situatie corespunzatoare cu starea si cu dorintele dumneavoastra.
Nu este tocmai potrivit sa apareti cu un zambet dragalas, deschis, la o inmormantare.
De altfel, la fel ca si expresia de tristete si suferinta la aniversarea cuiva.
Invatati sa fiti corespunzator.
Este la fel ca si lacatul si cheia: situatia este lacatul, iar starea dumneavoastra este cheia de la acest lacat.
In aceasta si consta flexibilitatea comportamentala, sa alegi comportamentul cel mai potrivit pentru momentul respectiv, alegand cheia pentru lacat.
Cheia | Situatia este lacatul iar starea dumneavoastra este cheia de la acest lacat |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.