„Cele zece porunci ale publicitatii venite de la Dumnezeu.
Bine, poate ca nu tocmai de la Dumnezeu, in mod direct.
Reclama nu este, in sine, o intreprindere foarte dificila.
Desigur ca e un business cu destule complicatii, insa, in cele din urma, nu este vorba despre altceva decat de comunicarea unei idei unui potential client.
Daca acest lucru il poate realiza, pe trotuar, la taraba, un vanzator ambulant de razatori, atunci si marile minti ale marketingului, cu milioanele de dolari si imperiul media care le stau la dispozitie, ar trebui sa fie in stare sa-l faca.
Dar, cu toate acestea, adesea, dau gres.
Ei bine, aici intervin eu cu acest manual de publicitate.
“ - Bob Garfield.
Europress este un brand european specializat în producerea și comercializarea echipamentelor pentru presare și ambalare, destinate industriilor alimentare și non-alimentare.
Produsele Europress includ prese hidraulice, utilaje pentru ambalare, dar și soluții personalizate pentru diverse nevoi industriale.
Brandul este recunoscut pentru tehnologia avansată și fiabilitatea echipamentelor sale, care contribuie la eficiența proceselor de producție și la economisirea resurselor în industrie.