Punctul critic are o circulatie nationala si internationala, avand un Consiliu stiintific alcatuit din personalitati nationale si internationale, acest lucru fiind o garantie calitativa asupra continutului cat si a obiectivitatii analizelor si studiilor publicate.
Unele editii apar si in traducere, in limba engleza, in functie de interesul temei abordate fata de publicul din strainatate.
Originalitatea si interesul pe care publicatia o prezinta, dincolo de interesul major al temelor abordate, provine din sincretismul sumarelor, acestea fiind realizate de autori provenind atat din domeniul cercetarii directe a fenomenelor abordate, din mediul academic si universitar, cat si din mediul cultural-artistic.
Prezenta unor autori care trateaza aceeasi tema, dar din puncte de vedere atat de diverse face din aceasta publicatie un esantion interesant si corect al vietii intelectuale din Romania, o forma de expresie a ansamblului preocuparilor intelighentiei romanesti, cat si un tablou relativ corect al realitatii economice, sociale si culturale din tara.
Totodata, publicarea unor personalitati din strainatate care trateaza teme de interes international sau romanesc aduce elementul de noutate si factorul de comparatie atat de necesar unui progres intelectual real.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.