Razboiul povestilor descrie suprematia tacita a marketingului de mobilizare, de la inceputurile unor companii ca Volkswagen, Apple si Nike, pana la inovatiile virale Yes We Can, miscarea Tea Party, The Story of Stuff si Patagonia.
Cartea ofera trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reusi sa-si castige fani si sa devina iconica: Fii interesant, Spune adevarul si Traieste adevarul.
Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul in lumea povestilor captivante, esentiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomica, Primavara Araba si ascensiunea neasteptata a marketingului viral.
Oferind informatii din neurostiinta, mitologie comparata, istoria advertisingului si psihologie, Razboiul povestilor reuseste, ca orice poveste bine spusa, sa distribuie cititorul in rolul unui erou improbabil, dar cu potential de a contribui in mod cu adevarat semnificativ la schimbarea lumii.
Iconica | Fii interesant |
---|---|
Sachs conduce cititorul in lumea povestilor captivante, esentiale | Moise |
Black Button Books este o editură independentă, cunoscută pentru publicarea unor cărți cu un conținut deosebit și o selecție diversificată de titluri.
Brandul pune un accent deosebit pe calitatea literaturii, oferind o gamă variată de romane, eseuri și volume de non-ficțiune care provoacă cititorii să gândească profund.
Cărțile publicate de Black Button Books sunt adesea caracterizate printr-o abordare intelectuală și un stil narativ rafinat, oferind lecturi care captează atenția și stimulează imaginația.
Brandul se adresează celor care iubesc literatura de calitate și vor să exploreze teme complexe și actuale.