How did physicians come to dominate the medical profession? Lyn Bennett challenges the seemingly self-evident belief that scientific competence accounts for physicians' dominance.
Instead, she argues that the whole enterprise of learned medicine was, in large measure, facilitated by an intensely classical education that included extensive training in rhetoric, and that this rhetorical training is ultimately responsible for the achievement of professional dominance.
Bennett examines previously unexplored connections among writers and genres as well as competing livelihoods and classes.
Engaging the histories of rhetoric, medicine, literature, and culture throughout, she goes on to focus specifically on the work of women who professed as well as practiced medicine.
Pointing to some of the ways women's writing shapes realities of body, mind, and spirit as it negotiates social, cultural, and professional ideologies of gender, this book offers an important corrective to some long-held beliefs about women's role in early modern discourse.
Cambridge University Press este editura Universității din Cambridge.
Este una dintre cele mai vechi și mai prestigioase edituri academice din lume.
Iată aspectele cheie ale Cambridge University Press: 1.
Fondare și istorie: Cambridge University Press a fost înființată în 1534, făcând-o una dintre cele mai vechi edituri din lume.
Face parte din Universitatea din Cambridge, care ea însăși a fost fondată în 1209.
Editura academică: Presa este renumită pentru catalogul său extins de publicații academice și științifice.
Publică o gamă largă de materiale educaționale, reviste academice, monografii, manuale și lucrări de referință în diverse discipline.
Prezență internațională: Cambridge University Press are o prezență globală și își distribuie publicațiile în întreaga lume.
Deservește comunitățile academice și educaționale, oferind resurse de înaltă calitate pentru cercetători, educatori, studenți și profesioniști.
Domenii: Presa acoperă un spectru larg de domenii, inclusiv, dar fără a se limita la științe, științe umaniste, științe sociale, învățarea limbilor străine și dezvoltarea profesională.
Resurse educaționale: Pe lângă publicațiile academice, Cambridge University Press produce resurse educaționale pentru școlile primare și secundare, inclusiv manuale, resurse pentru profesori și materiale digitale de învățare.
Inițiative de acces deschis: Presa a fost implicată activ în inițiative de acces deschis, oferind publicului acces gratuit la o parte din conținutul său academic.
Platforme digitale: Cambridge University Press a îmbrățișat publicarea digitală, oferind multe dintre publicațiile sale în formate electronice și prin platforme online.
Aceasta include cărți electronice, reviste online și alte resurse digitale.
Cambridge Assessment: Pe lângă activitățile sale de publicare, presa este asociată cu Cambridge Assessment, un departament nepredator al Universității din Cambridge, care oferă evaluare și calificări pentru cursanți și profesori din întreaga lume.
Cambridge University Press continuă să fie un jucător important în industria publicației academice, contribuind la diseminarea cunoștințelor și a educației la nivel global.