Realizata conform noii programe, aprobata prin O.
3418/19.
2013, lucrarea aplica viziunea interdisciplinara integrata, cu accent pe comunicare.
Aceasta urmareste succesiunea temelor din manualul deComunicare in limba romana.
Clasa I – Partea I.
Invatarea scris-cititului se realizeaza progresiv pe baza unei metode activ-participative, verificata in volumele anterioare ale colectiei.
Varietatea exercitiilor si a jocurilor, a lecturilor si a rubricilor propuse – pe teme familiare copiilor – stimuleaza gandirea logica si creativitatea micilor scolari.
Ii antreneaza totodata sa comunice corect, invatandu-i sa-si exprime opinia, sa isi motiveze alegerile, sa poarte un dialog organizat, sa redacteze mesaje simple si clare, sa inteleaga textele citite sau ascultate.
Carminis este un brand dedicat produselor de îngrijire a pielii, care îmbină știința cu natura pentru a oferi soluții eficiente.
Cu o gamă variată de creme, seruri și tratamente, Carminis se concentrează pe utilizarea ingredientelor de calitate, care să ajute la îmbunătățirea sănătății pielii.
Brandul își propune să inspire utilizatorii să aibă grijă de ei înșiși și să își îmbunătățească aspectul pielii prin produse eficiente și plăcute de utilizat.
Carminis devine astfel un partener de încredere în rutina de îngrijire personală.