Routledge Sales management: analysis and decision making, paperback/thomas n. ingram
Routledge

Routledge Sales management: analysis and decision making, paperback/thomas n. ingram

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

The new 9th edition of Sales Management continues the tradition of blending the most recent sales management research with real-life best practices of leading sales organizations.

The authors teach sales management courses and interact with sales managers and sales management professors on a regular basis.

Their text focuses on the importance of employing different sales strategies for different consumer groups, as well as integrating corporate, business, marketing, and sales strategies.

Sales Management includes current coverage of the trends and issues in sales management, along with numerous real-world examples from the contemporary business world that are used throughout the text to illuminate chapter discussions.

Key changes in this edition include: Updates in each chapter to reflect the latest sales management research, and leading sales management trends and practices An expanded discussion on trust building and trust-based selling as foundations for effective sales management All new chapter-opening vignettes about well-known companies that introduce each chapter and illustrate key topics from that chapter New or updated comments from sales managers in Sales Management in the 21st Century boxes An online instructor's manual with test questions and Power Points is available to adopters.

About the Author Thomas N.

Ingram is a Partnership of Excellence Fellow and professor of marketing at Colorado State University, USA.

Raymond W.

(Buddy) La Forge is the Brown-Forman Professor of Marketing at University of Louisville, USA.

Ramon A.

Avila is the George and Frances Ball Distinguished Professor of Marketing and the founding director of the HH Gregg Center for Professional Selling at Ball State University, USA.

Charles H.

Schwepker, Jr.

is the Mike and Patti Davidson Distinguished Marketing Professor at University of Central Missouri, USA.

Michael R.

Williams is professor of marketing and director of the Academy of Customer Excellence and Sales at Oklahoma City Uni.

  • 723.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

IncludeUpdates in each chapter to reflect the latest sales management research and leading sales management trends and practices

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Routledge

Routledge este o companie de editură britanică specializată în cărți academice, reviste și resurse online.

Face parte din Taylor & Francis Group, care este una dintre cele mai mari companii de editare academică din lume.

Accentul lui Routledge este în primul rând pe științele umaniste și sociale.

Punctele cheie despre Routledge includ: 1.

Editura academică: Routledge este cunoscut pentru publicarea de cărți și reviste academice într-o gamă largă de discipline, inclusiv literatură, educație, filozofie, psihologie, sociologie și multe altele.

Cărți și reviste: Compania publică atât cărți, cât și reviste academice, contribuind la diseminarea cercetării și cunoștințelor în cadrul comunității academice.

Resurse online: Routledge oferă o varietate de resurse digitale, inclusiv cărți electronice, reviste online și alte materiale educaționale.

Aceste resurse sunt adesea accesibile studenților, cercetătorilor și instituțiilor prin intermediul platformelor online.

Grupul Taylor & Francis: Routledge face parte din Grupul Taylor & Francis, care cuprinde mai multe mărci comerciale și filiale.

Grupul Taylor & Francis este cunoscut pentru angajamentul său față de publicarea academică și științifică.

Acoperire internațională: Routledge are o acoperire globală, cu publicațiile sale distribuite și accesate de savanți, cercetători și studenți din întreaga lume.

Compania interacționează cu comunitățile academice din întreaga lume.

Categorii Routledge

Branduri economics

Routledge Sales management: analysis and decision making, paperback/thomas n. ingram

Routledge Sales management: analysis and decision making, paperback/thomas n. ingram

723.00 Lei