This book proposes a normative theory of collective decision making, inspired by Jeremy Bentham but not including his utilitarian philosophy.
The central proposal is that in designing democratic institutions one should reduce as much as possible the impact of self-interest, passion, prejudice, and bias on the decision makers, and then let the chips fall where they may.
There is no independently defined good outcome that institutions can track, nor is there any way of reliably selecting good decision makers.
In addition to a long initial chapter that surveys theories of collective decision making, notably social-choice theory, and a chapter expounding and discussing Bentham's views, historical chapters on the jury, constituent assemblies, and electoral systems develop and illustrate the main ideas.
This work draws on a welter of case studies and historical episodes, from Thucydides and Plutarch to the present.
It is also grounded in psychology, behavioral economics, and law.
Cambridge University Press este editura Universității din Cambridge.
Este una dintre cele mai vechi și mai prestigioase edituri academice din lume.
Iată aspectele cheie ale Cambridge University Press: 1.
Fondare și istorie: Cambridge University Press a fost înființată în 1534, făcând-o una dintre cele mai vechi edituri din lume.
Face parte din Universitatea din Cambridge, care ea însăși a fost fondată în 1209.
Editura academică: Presa este renumită pentru catalogul său extins de publicații academice și științifice.
Publică o gamă largă de materiale educaționale, reviste academice, monografii, manuale și lucrări de referință în diverse discipline.
Prezență internațională: Cambridge University Press are o prezență globală și își distribuie publicațiile în întreaga lume.
Deservește comunitățile academice și educaționale, oferind resurse de înaltă calitate pentru cercetători, educatori, studenți și profesioniști.
Domenii: Presa acoperă un spectru larg de domenii, inclusiv, dar fără a se limita la științe, științe umaniste, științe sociale, învățarea limbilor străine și dezvoltarea profesională.
Resurse educaționale: Pe lângă publicațiile academice, Cambridge University Press produce resurse educaționale pentru școlile primare și secundare, inclusiv manuale, resurse pentru profesori și materiale digitale de învățare.
Inițiative de acces deschis: Presa a fost implicată activ în inițiative de acces deschis, oferind publicului acces gratuit la o parte din conținutul său academic.
Platforme digitale: Cambridge University Press a îmbrățișat publicarea digitală, oferind multe dintre publicațiile sale în formate electronice și prin platforme online.
Aceasta include cărți electronice, reviste online și alte resurse digitale.
Cambridge Assessment: Pe lângă activitățile sale de publicare, presa este asociată cu Cambridge Assessment, un departament nepredator al Universității din Cambridge, care oferă evaluare și calificări pentru cursanți și profesori din întreaga lume.
Cambridge University Press continuă să fie un jucător important în industria publicației academice, contribuind la diseminarea cunoștințelor și a educației la nivel global.