Palgrave Macmillan Sensory marketing, hardback/marcus van dijk
Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan Sensory marketing, hardback/marcus van dijk

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society.

It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

  • 351.99 Lei
  • Pret vechi: 415.00 Lei
    Discount -16%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine foreign books

Clientii au cumparat si

Despre Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan este o companie internațională de publicare academică și comercială.

Face parte din Springer Nature, o companie importantă de publicare academică, formată prin fuziunea dintre Springer Science+Business Media și Nature Publishing Group al Holtzbrinck Publishing Group, Palgrave Macmillan și Macmillan Education.

Palgrave Macmillan se concentrează pe publicarea de cărți, reviste și lucrări de referință în diferite discipline academice, inclusiv științe umaniste, științe sociale, afaceri și științe.

Editorul are o reputație puternică pentru producerea de conținut academic și de înaltă calitate într-o gamă largă de domenii.

Compania a fost fondată inițial în 2000, când amprentele St.

Martin's Press Scholarly și Macmillan Academic au fost fuzionate.

A adoptat numele Palgrave Macmillan ca recunoaștere a tradițiilor de publicare asociate cu familia Palgrave și Macmillan Publishers.

Palgrave Macmillan publică lucrări academice atât în format tipărit, cât și în format digital, contribuind la diseminarea cercetării și a comunicării academice în întreaga lume.

Catalogul său include manuale, monografii, colecții editate și materiale de referință create de experți în domeniile lor respective.

Categorii Palgrave Macmillan

Branduri economics, finance, business & management

Palgrave Macmillan Sensory marketing, hardback/marcus van dijk

Palgrave Macmillan Sensory marketing, hardback/marcus van dijk

351.99 Lei