This book is a collection of essays on service and advanced technology written by the author and are based on peer-reviewed papers presented at technical conferences.
Service and advanced technology is the cornerstone of modern business and management, and future developments in the various disciplines will be based on concepts presented herein.
The essays can be easily be read by persons in all areas of business and management.
Some of the papers have been modified to better suit a general audience, and others have been simply improved.
Titles and formatting have been adjusted in some cases.
Some of the reasons for studying service and advanced technology are that the subjects serve as the bases of our everyday existence.
We use service and technology on a daily basis, yet we know very little about the underlying concepts.
We have no introduction, no principles of best behavior, and no theories.
It is time for a change.
The reader is expected to read the essays individually and in any appropriate order.
Accordingly, some of the introductory material is repeated.
This fact is just part of the notion of presenting topics on a needed basis.
The table of contents has been designed to better serve the reader.
An entry gives an abstract to the respective essay, and serves an aid to the reader in selecting an essay of interest.
The abstract entries serve to give a quick outline of the subject matter.
The essays give a view of several areas of interest to the modern reader and cover the following subjects: Service concepts, Service management, Service technology, Hospitality, Cybersecurity, Service economics, Ransomware, Applied cybersecurity, Cybersecurity policy, Watchlist concepts, Identity, The ontology of identity, Service systems ontology, and Terrorism.
Harry Katzan is a professor, author, and consultant, and enjoys outdoor activities.
About author(s): Harry Katzan, Jr.
is a professor who has written several books and peer-reviewed technical papers on computer science and service science.
He is a computer consultant and has been a consultant to the executive board of a major bank.
He and his wife have lived in Switzerland where he was a consultant and a visiting professor.
He holds bachelors, masters, and doctorate degrees.
Subjects | Service concepts |
---|---|
About author(s) | Harry |
iUniverse este o companie de auto-publicare care oferă autorilor instrumentele și resursele pentru a-și publica cărțile.
Iată câteva puncte cheie despre iUniverse: 1.
Servicii de autopublicare: iUniverse oferă o gamă largă de servicii pentru a ajuta autorii să-și publice cărțile.
Aceste servicii pot include editare, formatare, design de copertă, imprimare, distribuție și asistență de marketing.
Controlul autorilor: Cu iUniverse, autorii păstrează controlul asupra muncii lor pe tot parcursul procesului de publicare.
Ei au ultimul cuvânt cu privire la deciziile de editare, design, prețuri și distribuție.
Print-On-Demand: iUniverse utilizează tehnologia print-on-demand (POD), care permite cărților să fie tipărite și expediate pe măsură ce sunt primite comenzi.
Acest lucru elimină nevoia autorilor de a investi în tiraje mari sau depozitare.
Canale de distribuție: iUniverse ajută autorii să-și distribuie cărțile prin diverse canale, inclusiv vânzători online precum Amazon și Barnes & Noble, precum și librării și biblioteci fizice.
Suport pentru autori: iUniverse oferă autorilor asistență și îndrumări în fiecare etapă a procesului de publicare.
Aceasta poate include accesul la consultanți de publicare, servicii editoriale, resurse de marketing și instrumente promoționale.
Pachete și prețuri: iUniverse oferă diferite pachete de publicare cu diferite niveluri de servicii și caracteristici, permițând autorilor să aleagă pachetul care se potrivește cel mai bine nevoilor și bugetului lor.
Redevențe: autorii câștigă redevențe din vânzarea cărților lor, iUniverse preluând de obicei un procent din fiecare vânzare pentru a acoperi cheltuielile de tipărire, distribuție și alte cheltuieli.
În general, iUniverse își propune să le împuternicească pe autori să-și aducă cărțile pe piață în mod profesional și eficient.
Oferind o gamă largă de servicii și asistență de autopublicare, iUniverse îi ajută pe autori să navigheze în complexitățile industriei editoriale și să-și realizeze obiectivele de publicare.