Descriere produs:- Parfumul proaspat de smochine si floare de portocal iti revitalizeaza simturile - Dove nu usuca pielea asa cum o fac sapunurile obisnuite - ¼ crema hidratanta si agenti de curatare delicati ajuta la mentinerea barierei de protectie a pielii in stare optima - Pielea devine mai fina, mai catifelata si cu un aspect mai sanatos - Poate fi folosit zilnic pe fata, corp si maini - Nu este un simplu sapun – este un sapun-crema Te intrebi ce ar trebui sa faci pentru a avea pielea fina? Secretul pielii cu aspect sanatos si catifelat este hidratarea zilnica, si cu sapunul potrivit iti poti ingriji pielea si ii poti oferi o senzatie de prospetime si revigorare in acelasi timp.
De aceea am creat sapunul-crema Dove Go Fresh Restore.
Sapunul-crema Dove Go Fresh Restore iti rasfata simturile cu parfumul proaspat de smochine si floare de portocal.
In plus, acest sapun-crema Dove contine agenti delicati pentru curatarea pielii si ¼ crema hidratanta, pentru o senzatie de prospetime si revigorare.
Mainile sunt printre cele mai uscate parti ale corpului, asa ca hidrateaza-le, luand in palmele umezite sapunul-crema Dove si formand spuma.
Dupa ce ti-ai intins spuma pe fata si pe corp, evitand contactul cu ochii, clateste bine.
Produs |
---|
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.