Descriere produs:- Parfumul proaspat de castravete si ceai verde iti revitalizeaza simturile- Dove nu usuca pielea asa cum o fac sapunurile obisnuite - ¼ crema hidratanta si agenti de curatare delicati ajuta la mentinerea barierei naturale de protectie a pielii in stare optima- Pielea devine mai fina, mai catifelata si mai frumoasa - Poate fi folosit zilnic pe fata, corp si maini - Nu este un simplu sapun – este un sapun-crema Cunoastem cu totii beneficiile ceaiului verde pentru piele si proprietatile revigorante ale castravetelui.
De ce sa nu ne rasfatam pielea cu aceeasi experienta? Sapunul-crema Dove Go Fresh - Fresh Touch combina parfumul proaspat de castravete si ceai verde cu agenti delicati de curatare si ¼ crema hidratanta, pentru ca tu sa te poti bucura de o piele mai fina, mai catifelata si mai frumoasa.
Daca vrei sa-ti simti fata si mainile hidratate si revigorate pe parcursul intregii zile, include in rutina ta zilnica de frumusete sapunul-crema Dove Go Fresh - Fresh Touch.
Mainile sunt una dintre partile corpului cele mai uscate, asa ca ofera-le o senzatie de hidratare si prospetime, luand sapunul-crema Dove intre palmele umede si facand spuma.
Intinde-o pe fata si pe corp, evitand contactul cu ochii si apoi clateste bine.
Produs |
---|
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.