This book provides a theoretical and pragmatic guide to the use of situated learning within structured interpreting programs.
Proponents of situated learning theory believe that meaningful learning occurs when students interact with others in the social contexts in which they will be working.
With such interactions, students have the opportunity to apply their theoretical knowledge to authentic contexts that they will encounter throughout their professional lives.
While a limited number of research articles exist about the use of situated learning in interpreter education, this is the first full book to provide the foundations for situated learning theory, show how to implement situated learning in interpreter education, and offer practical applications for maximizing authenticity in interpreting classrooms.
About author(s): Annette Miner is an interpreter educator, curriculum developer, professional interpreter, and researcher.
She has published on the topics of situated and experiential learning in interpreter education, curriculum design, and the role of designated interpreters.
Brenda Nicodemus held the position of Professor and Director of the Center for the Advancement of Interpreting and Translation Research at Gallaudet University, USA, until retiring in 2020.
Her research focuses on translation asymmetry in bimodal bilinguals, healthcare interpreting, and linguistic analysis of interpretation.
Author(s) | Annette |
---|
Palgrave Macmillan este o companie internațională de publicare academică și comercială.
Face parte din Springer Nature, o companie importantă de publicare academică, formată prin fuziunea dintre Springer Science+Business Media și Nature Publishing Group al Holtzbrinck Publishing Group, Palgrave Macmillan și Macmillan Education.
Palgrave Macmillan se concentrează pe publicarea de cărți, reviste și lucrări de referință în diferite discipline academice, inclusiv științe umaniste, științe sociale, afaceri și științe.
Editorul are o reputație puternică pentru producerea de conținut academic și de înaltă calitate într-o gamă largă de domenii.
Compania a fost fondată inițial în 2000, când amprentele St.
Martin's Press Scholarly și Macmillan Academic au fost fuzionate.
A adoptat numele Palgrave Macmillan ca recunoaștere a tradițiilor de publicare asociate cu familia Palgrave și Macmillan Publishers.
Palgrave Macmillan publică lucrări academice atât în format tipărit, cât și în format digital, contribuind la diseminarea cercetării și a comunicării academice în întreaga lume.
Catalogul său include manuale, monografii, colecții editate și materiale de referință create de experți în domeniile lor respective.