Din bogata tematica a lucrarii, mentionam: socurile cotidianului; pierderile pe care le implica adaptarea; cum au schimbat telefoanele mobile fata lumii; civilizatia strazii (ieri si azi); cultura in autobuz; la biblioteca, prin biblioteci; in piata, la coada, la doctor; in calatorie, din calatorii; prin orase mari si mici; despre comis-voiajori, despre bacsis; nunti, botezuri, funeralii.
Cartea este scrisa intr-un stil simplu, accesibil si ludic si se adreseaza specialistilor in istorie sociala, antropologie, psihologie de masa, reforma sociala, dar si publicului cultivat, in general.
Mentionam | Socurile cotidianului |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.