Description Students of all levels need to know how to write a well-reasoned, coherent research paper--and for decades Kate L.
Turabian's Student's Guide to Writing College Papers has helped them to develop this critical skill.
For its fifth edition, Chicago has reconceived and renewed this classic work for today's generation.
Addressing the same range of topics as Turabian's A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations but for beginning writers and researchers, this guide introduces students to the art of formulating an effective argument, conducting high-quality research with limited resources, and writing an engaging class paper.
This new edition includes fresh examples of research topics, clarified terminology, more illustrations, and new information about using online sources and citation software.
It features updated citation guidelines for Chicago, MLA, and APA styles, aligning with the latest editions of these popular style manuals.
It emphasizes argument, research, and writing as extensions of activities that students already do in their everyday lives.
It also includes a more expansive view of what the end product of research might be, showing that knowledge can be presented in more ways than on a printed page.
Friendly and authoritative, the fifth edition of Student's Guide to Writing College Papers combines decades of expert advice with new revisions based on feedback from students and teachers.
Time-tested and teacher-approved, this book will prepare students to be better critical thinkers and help them develop a sense of inquiry that will serve them well beyond the classroom.
About the Author Kate L.
Turabian (1893-1987) was the graduate-school dissertation secretary at the University of Chicago from 1930 to 1958.
Gregory G.
Colomb (1951-2011) was professor of English at the University of Virginia.
Joseph M.
Williams (1933-2008) was professor in the Department of English Language and Literature at the University of Chicago.
Joseph Bi.
University of Chicago Press este brațul de publicare al Universității din Chicago, una dintre cele mai importante instituții academice din Statele Unite.
Fondată în 1891, University of Chicago Press este renumită pentru angajamentul său de a publica lucrări academice de înaltă calitate într-o gamă largă de discipline, inclusiv științe umaniste, științe sociale și științe fizice.
University of Chicago Press publică cărți, reviste și conținut digital care contribuie la discursul academic, promovează cunoștințele și promovează cercetarea intelectuală.
Catalogul său include lucrări atât ale unor oameni de știință consacrați, cât și ale unor voci emergente, care acoperă subiecte precum istorie, literatură, filozofie, sociologie, economie, științe politice, antropologie și multe altele.
Una dintre trăsăturile distinctive ale University of Chicago Press este dedicarea acesteia față de standardele editoriale riguroase și procesele de evaluare inter pares.
Presa își menține reputația de a publica lucrări de autoritate și influente care sunt supuse unei verificări amănunțite de către experți în domeniile relevante.
Pe lângă programul său de publicare academică, University of Chicago Press publică și cărți pentru cititori generali, inclusiv titluri comerciale în domenii precum biografie, memorii, studii culturale și afaceri curente.
Aceste cărți se bazează adesea pe expertiza facultății de la Universitatea din Chicago și reflectă angajamentul universității de a se implica cu un discurs public mai larg.
În plus, University of Chicago Press este cunoscută pentru prestigioasele sale reviste academice, inclusiv publicații emblematice precum „The Journal of Political Economy”, „The American Historical Review” și „The Journal of Modern History”, printre altele.
Aceste reviste sunt respectate pentru rigoarea și influența lor academică în disciplinele lor respective.
În general, University of Chicago Press joacă un rol vital în diseminarea cercetării academice, încurajând schimburile intelectuale și contribuind la progresul cunoștințelor atât în mediul academic, cât și în societatea mai largă.