The retail marketplace has undergone mind-boggling change in the way it functions.
Retail businesses are experiencing the biggest shift in their business paradigm in more than 60 years.
Online shopping presently accounts for about 70% of all retail sales.
Prospects and customers to have more choices than before.
The retail marketplace is now consumer oriented.
So a new kind of consumer has emerged with a very different way of making buying decisions.
Perceptions of companies and their products held by consumers are the only things that matter.
Increased sales are only achieved if you understand your prospects' and customers' perceptions of both your product and your company.
Marketers must realize that these new consumers want to feel engaged with your business on an emotional level.
They are not interested in one-off transactions with conventional retailers.
Astute marketers create relationships with their customers because human nature tells us that people desire relationships not just transactions.
Many things may change, but people will always seek relationships and do business with people and companies they like.
This book is about why they like certain businesses and not others.
It's about people as consumers.
I can almost guarantee that after reading this book you'll never see the world the same way again.
About the Author Douglas Kelly has more than 35-years of hands-on experience in marketing, advertising, and sales.
Kelly owns and operates an AAAA member advertising agency, and he has assisted clients in more than 80 product categories.
Balboa Press este o amprentă de autopublicare a Hay House, o renumită editură specializată în cărți de auto-ajutorare, spirituală și dezvoltare personală.
Background: Balboa Press a fost înființată ca o divizie a Hay House în 2009.
A fost creată pentru a oferi servicii de autopublicare autorilor care doresc să publice cărți în genurile de auto-ajutorare, spiritualitate, wellness și crestere personala.
Servicii de autopublicare: Balboa Press oferă o gamă largă de pachete și servicii de autopublicare pentru a ajuta autorii să-și aducă manuscrisele pe piață.
Aceste servicii includ de obicei editare, proiectare, formatare, imprimare, distribuție și asistență de marketing.
Controlul autorilor: Balboa Press le permite autorilor să-și păstreze controlul asupra procesului lor de publicare, inclusiv asupra deciziilor privind designul cărții, prețurile și canalele de distribuție.
Autorii pot alege dintr-o varietate de pachete și servicii de publicare în funcție de nevoile și bugetul lor individuale.
Distribuție: Prin parteneriatul său cu Ingram, unul dintre cei mai mari distribuitori de cărți din lume, cărțile Balboa Press sunt puse la dispoziția majorilor retaileri online, librării și biblioteci din întreaga lume.
Acest lucru le permite autorilor să ajungă la un public larg de cititori.
Suport de marketing: Balboa Press oferă autorilor instrumente de marketing și promovare pentru a-i ajuta să-și promoveze cărțile în mod eficient.
Aceasta poate include asistență pentru crearea de site-uri web pentru autori, comunicate de presă, campanii în rețelele sociale și evenimente de lansare de cărți.
Comunitate și resurse: Balboa Press oferă autorilor acces la o comunitate de colegi și resurse pentru a sprijini călătoria lor publică.
Acestea pot include seminarii web, ateliere de lucru, forumuri pentru autori și materiale educaționale pentru a ajuta autorii să navigheze în procesul de autopublicare.
În general, Balboa Press oferă autorilor o platformă pentru a-și publica cărțile în mod independent, beneficiind în același timp de sprijinul și resursele unei edituri de renume.
Se adresează în mod special autorilor din genurile de autoajutorare, spirituală și dezvoltare personală, aliniindu-se cu concentrarea lui Hay House pe bunăstarea holistică și creșterea personală.