Drawing from her extensive classroom and field experience, Jeane W.
Anastas merges the practice wisdom of today's social work educators with contemporary theories on instruction and learning.
Built around a teacher- and student-in-situation framework, Teaching in Social Work examines the effect of social issues, professional norms and needs, and various educational settings on the interactions among educators, students, and the subjects they learn.
The result is a singular volume that focuses specifically on teaching within the field of social work, identifying the factors that result in effective educational outcomes.
Anastas draws on the theories and selected research findings of higher education and social work education literature.
She illuminates the critical aspects of teaching and learning as an adult, the best uses of different modalities of instruction, and the issues of diversity that influence all aspects of teaching and learning.
Her book includes guest-authored chapters on field learning and the latest advances in teaching technology.
It also engages with ethics, teaching and learning assessments, and faculty work in full-time social work education.
About the Author Jeane W.
Anastas is a professor at New York University's Silver School of Social Work and a recipient of the Council on Social Work Education's award for Greatest Recent Contribution to Social Work Education.
She has more than twenty-five years of experience in social work education and has served in organizational leadership roles in professional social work, social work research, and women's issues in social work.
Columbia University Press (CUP) este o editură academică renumită afiliată la Universitatea Columbia din New York City.
Fondată în 1893, CUP are o istorie bogată în producerea de lucrări academice de înaltă calitate într-o gamă largă de discipline, inclusiv științe umaniste, științe sociale și științe.
Columbia University Press publică cărți, reviste și resurse digitale care contribuie la cercetarea academică, la predare și la discursul intelectual.
Publicațiile sale cuprind o gamă variată de subiecte, inclusiv literatură, istorie, filozofie, științe politice, sociologie, antropologie, religie și multe altele.
Unele caracteristici cheie ale Columbia University Press includ: 1.
Excelență academică: CUP se angajează să publice lucrări de excelență academică, rigoare și originalitate.
Publicațiile sale sunt supuse unei evaluări riguroase de la colegi și al unei examinări editoriale pentru a asigura standarde academice înalte.
Focalizare interdisciplinară: programul de publicare al CUP îmbrățișează burse interdisciplinare și încurajează dialogul în domeniile academice.
Publică lucrări care abordează probleme urgente și tendințe emergente în mai multe discipline, promovând colaborarea interdisciplinară și inovația.
Acoperire globală: Columbia University Press își distribuie publicațiile în întreaga lume, făcând cărțile și revistele sale accesibile savanților, studenților, bibliotecilor și cititorilor de pe tot globul.
Rețeaua sa internațională de distribuție asigură diseminarea largă și impactul lucrărilor sale academice.
Inovație digitală: Pe lângă publicațiile tipărite tradiționale, CUP îmbrățișează tehnologiile de publicare digitală pentru a îmbunătăți accesibilitatea și acoperirea conținutului său.
Presa oferă cărți electronice, ediții digitale ale revistelor și platforme online pentru comunicarea academică.
Implicarea publicului: Columbia University Press este dedicată interacționării cu publicul larg prin publicațiile și inițiativele sale de informare.
Acesta urmărește să disemineze cunoștințe și idei dincolo de mediul academic, încurajând dialogul intelectual și contribuind la discursul public asupra problemelor importante.
În general, Columbia University Press este recunoscută ca fiind un editor de top de cărți și reviste academice, cunoscut pentru angajamentul său față de excelența academică, colaborarea interdisciplinară și angajamentul global.