Why is Strategic Planning in this age of disruption so different from strategic planning before 2020? It is because the traditional mindset of incremental growth and extrapolation-planning is no longer applicable in this age of Pandemics, foul politics, social unrest, and the arriving Digital Transformation.
While the old tools of SWOT analysis and Voice of the Customer (VOC) still have immense value, the application of those tools is inadequate if the mindset has not been transformed to envision the future and then to plan backward from that vision.
The challenge in the early 2020s is to see past the intense disruption and confusion of the 4 Horsemen, to be able to imagine a time when these disruptors are tamed.
That is where this book comes in.
These 4 Horsemen on our stage now are not only each immensely impactful by themselves, but they have intense interrelationships with each of the other 3 Horsemen until the landscape is disorienting.
This causes our horizons to close in.
Every institution from education to how we work, to the technologies we use, and how we communicate, pray, date, and many other functions, are radically different since the 4 Horsemen came on stage.
While scholars will write about this period for decades, the goal of this book is simply to understand these 4 Horsemen and their interrelationships with each other, as well as to start to understand the basics of their ripple effects to a degree that we can once again begin to envision the future as we first described in Strategic Planning in This Age of Disruption (Amazon, 2018).
Our strategic planning at work, in our families, and for ourselves, needs to come to terms with what the 4 Horsemen are doing to our society.
This book is a step in that direction.
Outskirts Press este o companie de auto-publicare cu sediul în Parker, Colorado, Statele Unite.
Fondată în 2002, Outskirts Press oferă servicii de autopublicare autorilor care doresc să-și publice cărțile în mod independent.
Compania oferă o gamă largă de pachete și servicii de publicare menite să ajute autorii pe parcursul întregului proces de publicare, de la pregătirea manuscrisului până la distribuirea cărților și marketing.
Unele dintre serviciile oferite de Outskirts Press includ: 1.
Evaluarea manuscrisului: Furnizarea de feedback și îndrumări cu privire la conținutul, structura și calitatea generală a manuscrisului.
Design și formatare cărți: Proiectarea copertei cărții și a aspectului interior pentru a asigura un aspect profesional.
Atribuire ISBN: Obținerea unui număr standard internațional de carte (ISBN) pentru carte, care este necesar pentru distribuție și vânzare.
Tipărirea și distribuirea: tipărirea de copii ale cărții și distribuirea lor prin diverse canale, inclusiv comercianți cu amănuntul online, librării și biblioteci.
Marketing și promovare: Oferirea de servicii de marketing și promovare pentru a ajuta autorii să-și sporească vizibilitatea și să ajungă la publicul țintă, inclusiv comunicate de presă, site-uri web ale autorilor, promovare pe rețelele sociale și multe altele.
Outskirts Press le permite autorilor să-și păstreze controlul asupra procesului lor de publicare, oferind în același timp sprijinul și resursele necesare pentru a-și publica și comercializa cărțile în mod eficient.
Serviciile companiei sunt deosebit de populare în rândul autorilor independenți care doresc să-și păstreze dreptul de proprietate asupra lucrării lor și să aibă mai multă flexibilitate în deciziile de publicare.