As seen on OWN's Super Soul Sunday The need for change as we get older--an emotional pressure for one phase of our lives to transition into another--is a human phenomenon, neither male nor female.
There simply comes a time in our lives--not fundamentally different from the way puberty separates childhood from adulthood--when it's time for one part of ourselves to die and for something new to be born.
The purpose of this book by best-selling author and lecturer Marianne Williamson is to psychologically and spiritually reframe this transition so that it leads to a wonderful sense of joy and awakening.
In our ability to rethink our lives lies our greatest power to change them.
What we have called middle age need not be seen as a turning point toward death.
It can be viewed as a magical turning point toward life as we've never known it, if we allow ourselves the power of an independent imagination, utilizing thought-forms that don't simply flow in a perfunctory manner from ancient assumptions handed down to us, but rather flower into new archetypal images of a humanity just getting started at 45 or 50.
What we've learned by that time, from both our failures as well as our successes, tends to have humbled us into purity.
When we were young, we had energy but were clueless about what to do with it.
Today, we have less energy, perhaps, but we have far more understanding of what each breath of life is for.
And now at last, we have a destiny to fulfill--not a destiny of a life that's simply over, but rather a destiny of a life that is finally truly lived.
Midlife is not a crisis; it's a time of rebirth.
It's not a time to accept your death; it's a time to accept your life--and to finally, truly live it, as you and you alone know deep in your heart it was meant to be lived.
Hay House este o editură și o companie multimedia specializată în cărți, materiale audio și cursuri online de autoajutorare, inspiraționale și transformatoare.
Iată o prezentare generală: 1.
Înființare: Hay House a fost fondată în 1984 de Louise Hay, o autoare și vorbitoare motivațională, în camera ei de zi.
Prima carte a lui Louise Hay, „Heal Your Body”, a fost autopublicată în 1976 și a devenit fundația companiei.
Misiune: Misiunea Hay House este de a publica cărți și alte materiale care promovează creșterea personală, autoajutorarea, spiritualitatea și viața holistică.
Compania își propune să inspire și să împuternicească indivizii să-și îmbunătățească viața și să-și realizeze întregul potențial prin înțelepciunea și învățăturile unor autori și vorbitori renumiți.
Gama de produse: Hay House publică o gamă largă de cărți, cărți audio, cărți electronice, pachete de cărți, calendare și reviste din diferite genuri, inclusiv autoajutorare, spiritualitate, metafizică, sănătate și bunăstare, relații, dezvoltare personală și prosperitate.
Catalogul lor include lucrări ale unor autori de succes precum Wayne Dyer, Deepak Chopra, Louise Hay, Esther și Jerry Hicks, Gabrielle Bernstein și mulți alții.
Autori și vorbitori: Hay House colaborează cu o rețea extinsă de autori, vorbitori, profesori și experți în domeniile creșterii personale și spiritualității.
Aceste persoane își împărtășesc cunoștințele, cunoștințele și experiențele prin publicațiile, evenimentele și platformele online Hay House, ajungând la un public global de cititori și ascultători.
Evenimente și ateliere: Hay House găzduiește evenimente live, workshop-uri, seminarii și conferințe în întreaga lume, cu autorii și vorbitorii lor.
Aceste evenimente oferă participanților oportunități de a se angaja cu autorii lor preferați, de a participa la experiențe de transformare și de a intra în legătură cu persoane care au aceleași idei în călătoria lor personală de dezvoltare.
Învățare online: Pe lângă publicarea tradițională, Hay House oferă cursuri online, seminarii web și programe digitale prin intermediul platformei Hay House Wisdom Community.
Aceste resurse de învățare online oferă oportunități accesibile și interactive pentru ca indivizii să își aprofundeze înțelegerea și practicarea principiilor de creștere personală.
Comunitate și sprijin: Hay House promovează o comunitate vibrantă și susținătoare de cititori, ascultători și cursanți care împărtășesc un interes comun în dezvoltarea personală și creșterea spirituală.
Site-ul web al companiei, canalele de social media și forumurile online servesc drept platforme pentru implicarea comunității, discuții și sprijin reciproc.
Acoperire globală: Hay House are o prezență globală, cu birouri și canale de distribuție în mai multe țări, inclusiv Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Australia, Canada și India.
Publicațiile lor sunt disponibile în mai multe limbi, permițându-le să ajungă la un public divers și multicultural din întreaga lume.
În general, Hay House este un editor de top și o companie multimedia dedicată furnizării de conținut inspirațional și transformator, care dă putere persoanelor să ducă o viață mai fericită, mai sănătoasă și mai împlinită.
Prin publicațiile, evenimentele și resursele lor online, Hay House continuă să inspire și să sprijine milioane de oameni în călătoria lor de creștere personală și trezire spirituală.