The Book on Ending Homelessness provides insights for those in the industry, elected officials, policy makers, funders, public servants and the general public on the best ways to move from managing homelessness to ending homelessness.
While ending homelessness may seem to be a whacky or even preposterous idea, Iain De Jong takes more than two decades of experience as an award winning industry leader to lay out how and why homelessness can be ended in very practical ways.
This book will provoke and teach, serving as both inspiration and an instruction manual for those serious about combatting one of the most important social issues of our time.
The book will reshape how you think about homelessness, as well as how strategies like sheltering, street outreach and day services all play a role in ending homelessness when operated with a housing-focused lens and the right service orientation.
No doubt the book will reassure some that their thinking and actions regarding homelessness are bang on, while challenging others to think and respond differently in what they do and how they invest their money.
Many of the ideas in the book elaborate upon ideas that Iain shares in his blog, keynote speeches and conference presentations, as well as the training series that Iain and his team have been offering for the past decade.
If you are involved in homelessness issues or concerned about homelessness, this book is essential reading.
FriesenPress este o companie de editură specializată în asistența autorilor cu autopublicarea cărților.
Background: FriesenPress a fost fondată în 2009 și are sediul în Victoria, British Columbia, Canada.
A fost înființată pentru a oferi autorilor servicii profesionale de publicare și sprijin pentru a-și aduce manuscrisele pe piață.
Servicii de autopublicare: FriesenPress oferă o gamă largă de pachete și servicii de autopublicare pentru a ajuta autorii în fiecare pas al procesului de publicare.
Aceste servicii includ de obicei editare, proiectare, formatare, imprimare, distribuție și asistență de marketing.
Controlul autorilor: Similar altor companii de auto-publicare, FriesenPress permite autorilor să păstreze controlul asupra procesului lor de publicare.
Autorii pot alege dintre diverse pachete și servicii de publicare în funcție de nevoile și preferințele lor individuale.
Producție de calitate: FriesenPress se mândrește cu furnizarea de servicii de producție de cărți de înaltă calitate.
Compania folosește editori profesioniști, designeri și facilități de tipărire pentru a se asigura că cărțile îndeplinesc standardele din industrie și așteptările clienților.
Distribuție: Prin canalele sale de distribuție, FriesenPress pune cărți la dispoziția majorilor comercianți cu amănuntul online, librării și biblioteci din întreaga lume.
Acest lucru le permite autorilor să ajungă la un public larg de cititori și potențiali cumpărători.
Suport de marketing: FriesenPress oferă autorilor instrumente de marketing și promovare pentru a-i ajuta să-și promoveze cărțile în mod eficient.
Aceasta poate include asistență pentru crearea de site-uri web pentru autori, comunicate de presă, campanii în rețelele sociale și evenimente de lansare de cărți.
Comunitate și resurse: FriesenPress oferă autorilor acces la o comunitate de colegi și resurse pentru a sprijini călătoria lor publică.
Acestea pot include seminarii web, ateliere de lucru, forumuri pentru autori și materiale educaționale pentru a ajuta autorii să navigheze în procesul de autopublicare.
În general, FriesenPress își propune să împuternicească autorii, oferindu-le instrumentele, resursele și sprijinul de care au nevoie pentru a-și publica cărțile profesional și cu succes în industria editorială competitivă.