Palgrave Macmillan The delta project: discovering new sources of profitability in a networked economy, hardcover/a. hax
Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan The delta project: discovering new sources of profitability in a networked economy, hardcover/a. hax

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Emerging from the authors' work with companies such as Coca-Cola, Motorola, 3M, General Motors and Unilever, The Delta Projec t provides a unique model through which to develop strategy in the new economy.

Hax and Wilde examine how globalization, deregulation and the emergence of the internet infrastructure have changed the rules for success and identify three distinct strategic positions that can be used to realign the direction of your business.

Introducing new models of 'bonding', 'complementors' and 'customer lock-in' this book provides a fundamental shift in the way we think about competitive positioning.

About the Author ARNOLDO HAX is the Alfred P.

Sloan Professor of Management at the Sloan School of Management of the Massachusetts Institute of Technology.

He has wide consulting experience, working with companies such as Merck, EDS, Saturn, Coca-Cola, Digital Equipment Corporation, Motorola, General Motors, Citibank, Prime Computer, Searle Analog Devices, Westinghouse Electric, Unilever, 3M, and Brown Boveri.

DEAN WILDE is the founder and Chairman of Dean & Company - a strategy consulting and investment firm that focuses upon industries in transition.

Previously he was a Director and member of the Board of Directors at Mercer Management Consulting and Executive Vice President of Strategic Planning Associates.

  • 248.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan este o companie internațională de publicare academică și comercială.

Face parte din Springer Nature, o companie importantă de publicare academică, formată prin fuziunea dintre Springer Science+Business Media și Nature Publishing Group al Holtzbrinck Publishing Group, Palgrave Macmillan și Macmillan Education.

Palgrave Macmillan se concentrează pe publicarea de cărți, reviste și lucrări de referință în diferite discipline academice, inclusiv științe umaniste, științe sociale, afaceri și științe.

Editorul are o reputație puternică pentru producerea de conținut academic și de înaltă calitate într-o gamă largă de domenii.

Compania a fost fondată inițial în 2000, când amprentele St.

Martin's Press Scholarly și Macmillan Academic au fost fuzionate.

A adoptat numele Palgrave Macmillan ca recunoaștere a tradițiilor de publicare asociate cu familia Palgrave și Macmillan Publishers.

Palgrave Macmillan publică lucrări academice atât în format tipărit, cât și în format digital, contribuind la diseminarea cercetării și a comunicării academice în întreaga lume.

Catalogul său include manuale, monografii, colecții editate și materiale de referință create de experți în domeniile lor respective.

Categorii Palgrave Macmillan

Branduri economics

Palgrave Macmillan The delta project: discovering new sources of profitability in a networked economy, hardcover/a. hax

Palgrave Macmillan The delta project: discovering new sources of profitability in a networked economy, hardcover/a. hax

248.00 Lei