The Golden Bough attempts to define the shared elements of religious belief, ranging from ancient belief systems to relatively modern religions such as Christianity.
Its thesis is that old religions were fertility cults that revolved around the worship of, and periodic sacrifice of, a sacred king.
This king was the incarnation of a dying and reviving god, a solar deity who underwent a mystic marriage to a goddess of the Earth, who died at the harvest, and was reincarnated in the spring.
Frazer claims that this legend is central to almost all of the world's mythologies.
Razer este cel mai important brand de stil de viață pentru jucători din lume.
Marca de șarpe cu trei capete a Razer este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri din comunitățile globale de jocuri și e-sport.
Cu o bază de fani care se întinde pe fiecare continent, compania a proiectat și a construit cel mai mare ecosistem de hardware, software și servicii axat pe jucători din lume.
Hardware-ul premiat al Razer include periferice de jocuri de înaltă performanță și laptopuri de jocuri Blade.
Platforma software Razer, cu peste 80 de milioane de utilizatori, include Razer Synapse (o platformă Internet of Things), Razer Chroma (un sistem patentat de tehnologie de iluminare RGB) și Razer Cortex (un optimizator și lansator de jocuri).
În servicii, Razer Gold este unul dintre cele mai mari servicii de credit virtual pentru jucători din lume, iar Razer Fintech este una dintre cele mai mari rețele de plăți digitale online-off-line din SE Asia.
Fondată în 2005 și cu sediul central în Irvine și Singapore, Razer are 16 birouri în întreaga lume și este recunoscută ca fiind brandul de lider pentru jucătorii din SUA, Europa și China.