Description The Golden Bough A Study of Magic and Religion By Sir James George Frazer THE DEFINITIVE STUDY IN COMPARATIVE RELIGIONThe Golden Bough: A Study in Comparative Religion (retitled The Golden Bough: A Study in Magic and Religion in its second edition) is a wide-ranging, comparative study of mythology and religion, written by the Scottish anthropologist Sir James George Frazer (1854-1941).
It was first published in two volumes in 1890; in three volumes in 1900; the third edition, published 1906-15, comprised twelve volumes.
The work was aimed at a wide literate audience raised on tales as told in such publications as Thomas Bulfinch's The Age of Fable, or Stories of Gods and Heroes (1855).
The influence of The Golden Bough on contemporary European literature and thought was substantial.
THE PRIMARY aim of this book is to explain the remarkable rule which regulated the succession to the priesthood of Diana at Aricia.
When I first set myself to solve the problem more than thirty years ago, I thought that the solution could be propounded very briefly, but I soon found that to render it probable or even intelligible it was necessary to discuss certain more general questions, some of which had hardly been broached before.
In successive editions the discussion of these and kindred topics has occupied more and more space, the enquiry has branched out in more and more directions, until the two volumes of the original work have expanded into twelve.
Meantime a wish has often been expressed that the book should be issued in a more compendious form.
This abridgment is an attempt to meet the wish and thereby to bring the work within the range of a wider circle of readers.
While the bulk of the book has been greatly reduced, I have endeavoured to retain its leading principles, together with an amount of evidence sufficient to illustrate them clearly.
The language of the original has also for the most part been preserved, though here and there the exposition has been somewhat.
Razer este cel mai important brand de stil de viață pentru jucători din lume.
Marca de șarpe cu trei capete a Razer este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri din comunitățile globale de jocuri și e-sport.
Cu o bază de fani care se întinde pe fiecare continent, compania a proiectat și a construit cel mai mare ecosistem de hardware, software și servicii axat pe jucători din lume.
Hardware-ul premiat al Razer include periferice de jocuri de înaltă performanță și laptopuri de jocuri Blade.
Platforma software Razer, cu peste 80 de milioane de utilizatori, include Razer Synapse (o platformă Internet of Things), Razer Chroma (un sistem patentat de tehnologie de iluminare RGB) și Razer Cortex (un optimizator și lansator de jocuri).
În servicii, Razer Gold este unul dintre cele mai mari servicii de credit virtual pentru jucători din lume, iar Razer Fintech este una dintre cele mai mari rețele de plăți digitale online-off-line din SE Asia.
Fondată în 2005 și cu sediul central în Irvine și Singapore, Razer are 16 birouri în întreaga lume și este recunoscută ca fiind brandul de lider pentru jucătorii din SUA, Europa și China.
Bough | A |
---|
Platforma de publicare independentă CreateSpace a fost un serviciu de autopublicare pentru autori independenți, cunoscut în primul rând pentru că îi ajută pe autori să publice și să distribuie cărți tipărite la cerere.
CreateSpace și-a schimbat serviciile la Kindle Direct Publishing (KDP).
CreateSpace și KDP fac ambele parte din platformele de autopublicare ale Amazon, iar autorii pot folosi KDP pentru a publica și distribui atât cărți electronice, cât și cărți tipărite.
Prin KDP, autorii își pot crea, publica și distribui cărțile la nivel global, ajungând la cititori prin rețeaua vastă a Amazon.
Dacă sunteți autor sau aspiră să publice o carte, poate doriți să explorați Kindle Direct Publishing (KDP) pentru nevoile dvs.
de autopublicare.