„Cu ce să mă îmbrac?” Fiecare dintre noi și-a pus de nenumărate ori această întrebare: cu ce să ne îmbrăcăm la birou, când mergem la cumpărături, la o petrecere sau în club, la un concert rock, la o primă întâlnire sau în atâtea alte ocazii? De ce este acest lucru atât de important pentru noi? Pentru că felul în care ne îmbrăcăm comunică lumii întregi cine suntem cu adevărat, fără să rostim un singur cuvânt.
Regulile stricte, riguroase sunt inamicul stilului adevărat.
Însă, de la situație la situație, există indicii, contexte și limbaje vestimentare diferite.
Fiecare eveniment impune un anumit stil și un anumit impact, iar stăpânirea unui echilibru între aceste două aspecte este o artă care se poate învăța.
Cheia succesului constă în descoperirea stilului și în însușirea fără efort a limbajului modei.
The Look Book te va învăța acest limbaj și cum să te îmbraci la evenimentele obișnuite din viața ta, astfel încât hainele pe care le porți să te reprezinte cel mai bine.
Vei învăța să te îmbraci potrivit fără să fii pudică, să fii creativă, dar nu și caraghioasă; încrezătoare, dar nu și arogantă.
Să nu uiți niciodată că stilul autentic vine dinăuntru și că trebuie să rămâi mereu fidelă propriului stil.
Să nu-ți fie teamă să adaugi fler ținutelor recomandate în carte.
Îndrăzneala este o parte integrantă a inovației.
Nu uita: indiferent ce haine ai purta, poartă-le cu o încredere nemaivăzută.
Nina Garcia este critic și editor de modă, fost fashion director la publicația Elle, iar în prezent la Marie Claire.
O autoritate recunoscută în domeniul modei internaționale, face parte din juriul Project Runway și este frecvent invitata unor emisiuni de televiziune, precum: The Today Show, The View și Good Morning America.
A mai publicat: The Little Black Book of Style (2007), The One Hundred: A Guide to the Pieces Every Stylish Woman Must Own (2008), The Style Strategy: A Less-is-More Approach to Staying Chic and Shopping Smart (2009).
Scopul ei, scrie Nina Garcia, este să transforme stilul femeilor, dându-le astfel încredere pentru a-și schimba viețile.
Intrebare | Cu ce sa ne imbracam la birou cand mergem la cumparaturi la o petrecere sau in club la un concert rock la o prima intalnire sau in atatea alte ocazii |
---|---|
Nu uita | Indiferent ce haine ai purta poartale cu o incredere nemaivazuta |
Runway si este frecvent invitata unor emisiuni de televiziune, precum | The |
A mai publicat | The |
Hundred | A |
Strategy | A |
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.